Vedere l'offerta completa

FRONT OFFICE SPECIALIST

Descrizione dell'offerta di lavoro

Expert.
i is the premier artificial intelligence platform for language understanding.
Its unique hybrid approach to NL combines symbolic human-like comprehension and machine learning to transform language-intensive processes into practical knowledge, providing the insight required to improve decision making throughout organizations.
Our mission is simple.
we want to create technology that transforms language into knowledge and insight! Our vision is to make anyone an expert with simple, powerful AI tools that capture the value of natural language.
With your help, Expert.
i will continue to create experts all over the world.
Join us to make a difference! We are looking for a person that will help us reinforce the Facilities team with a temporary contract.
The position is based at our headquarters in Modena, and the candidate will be required to work directly from our Modena office.
For this position, we accept candidates that are listed in the “Categorie Protette L.” according to Italian law.
What you will do.
As a Front Office Specialist, you will.
present a proper corporate image to all of those who contact the company welcome visitors and be the point of reference for practical information for customers, visitors, and employees from other offices be in charge of the reception/front desk, filtering and sorting incoming calls manage daily activities such as shipping, arranging transportation and booking meeting rooms for guests monitor and ensure the proper provision of general services for the desks and other corporate areas   Who you are.
A flexible team player who has good communication skills in both Italian and English Willing to be helpful to others and support colleagues daily   We offer you.
Variety of challenges with opportunities for development and training in a global landscape Culture and values that focus on teamwork, innovation and passion for artificial intelligence and language Equal opportunity employment experience that values difference and diversity Onboarding training that will facilitate the initiation process and accelerate your integration into our daily business activities.
Performance appraisal process that will bring annual assessment of competencies, targets achievement and areas of improvement Welfare platform where you can buy services and goods
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Imprecisato
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 21/11/2024
Data di scadenza
  • 19/02/2025
FRONT OFFICE - NIGHT SHIFT LEADER
WinTime Spa

Agenzia per il lavoro - filiale di busto arsizio (va) - seleziona per azienda cliente - settore hotellerie, un/una front office - night shift leader: front office - night shift leader la risorsa si occuperà di: pianificare e supervisionare le operazioni quotidiane della funzione reception relative all'arrivo......

Addetti Front&office
Agenzia Ricci

Agenzia ricci fa per te! ami le sfide?la tua tenacia e forza di convinzione ti contraddistinguono? … se sì, questo lavoro fa per te” stiamo cercando addetti front&office; da inserire nel nostro staff!! perché lavorare con noi? se la tua filosofia è mirata alla crescita e vuoi far parte di un team dove......

Csr (front office) for majorel italy – categorie protette
Majorel italy srl

Apply today! per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service (front office team)... job requirements • buone competenze di comunicazione verbale e scritta • padronanza della lingua italiana (c2) • buona conoscenza......

impiegato front office
autoprestige service

Cerca impiegato front office per autofficina meccanica mansioni contabilità / gestione amministrativa fatturazione accoglienza clienti requisiti esperienza nella mansione capacità informatiche di base caratteristiche dell'offerta contratto a tempo determinato a scopo assunzione orario di lavoro......

Receptionist per front office alberghiero
Family hotel metropolitan

Benefit: orario flessibile vitto e alloggio disponibilità: turni turno diurno esperienza: receptionist: 2 anni (obbligatorio) lingua: inglese (obbligatorio) tedesco (preferibile)... lavoro su turni con giorno libero settimanale... per family hotel metropolitan 4 stelle di milano marittima stiamo......

Back Office Amministrativo (Rif. 1043 - JT)
Egovaleo

Per un prestigioso ed affermato studio legale operante a livello nazionale e specializzato nella gestione del credito bancario, nel diritto societario ed amministrativo, stiamo selezionando candidati per attività amministrative di back office... per prendere visione dell’informativa completa e dei propri......

Back office e receptionist - zona Milano e Borgomanero (NO)
Brain management

Brain management srl, system integrator attivo sul mondo big data e artificial intelligence, ricerca un addetto al back office e che svolga occasionalmente anche attività di front office da inserire in organico... requisiti di lavoro requisiti il candidato ideale possiede le seguenti caratteristiche:......

Back office e receptionist - zona Borgomanero (NO) e Milano
Brain Management srl

Brain management srl, system integrator attivo sul mondo big data e artificial intelligence, ricerca un addetto al back office e che svolga occasionalmente anche attività di front office da inserire in organico... in ambito delle attività di reception, la risorsa si occuperà del backup occasionale presso......

Tender Specialist
Ricercamy

Tender specialist la persona selezionata risponderà direttamente alla tender manager... com, innovativa società di ricerca e selezione del personale all’avanguardia per metodologia e infrastruttura tecnologica, è alla ricerca di: tender specialist il nostro cliente prt s... ) ed inserimento in piattaforma......

Junior Accounting & Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

We are seeking a motivated and organized individual to join our growing team as a junior accounting & administration specialist (m/f) in this exciting role, you'll gain valuable experience in accounting fundamentals and office administration tasks... responsibilities process accounts payable and receivable......