Vedere l'offerta completa

FRONT DESK AGENT

Descrizione dell'offerta di lavoro

Company Description SLS Dubai Hotel and Residences is a luxury lifestyle 5-star city hotel which belongs to Ennismore under the wider Accor group umbrella.
Boasting 946 units, with 254 uniquely designed hotel rooms, 321 hotel apartments and 371 Branded Residences, spread over 75 floors, SLS Dubai is one of the tallest hotels and residences in the region.
A wondrous and striking landmark in Downtown District, designed by the award- winning architects and interior designer Paul Bishop, the SLS Dubai is a unique cabinet of curiosities that never ceases to delight.
Job Description • Actively welcome, greet and check guests in • Inform guests with savvy knowledge of hotel, its services, the city, and local ‘happenings’ • Ensure all requests are dealt with accurately and they receive the appropriate service, attention and follow up • Differentiate between guest types and handle them in the appropriate manner; guests with confirmed or claimed reservation, walk ins, VIP guests, groups, etc.
• Follow up on all arrivals using the prescribed procedure, modification of registration cards, special requests, rate changes, room changes and account inquiries, reservation inquiries • Deal with all guest requests, accidents and/or thefts promptly, no later than within a 20 minutes response time, record all matters in Nuvola or hotel specific recording process • Update and maintain the reception hand over book, pass on all guest feedback to the Manager on duty so appropriate action may be taken • Ensure guest privacy and security, any confidential guest information is not disclosed and processes are aligned with SLS Dubai confidentiality standards • Ensure the correct procedure and policy standards are adhered to • Ensure all necessary supplies are available for the front desk, manage par stock and order supplies • Comply with hotel credit policy as it relates to cash payments; credit card payments; account to company; voucher payment; third party payment, international currency, etc.
Qualifications • High School Diploma or equivalent required • One to two years in a public contact position, preferably in an upscale or lifestyle brand hotel • Enter and locate work related information using computers and/or point of sale systems • Ability to spend extended lengths of time viewing a computer screen • Possess a gracious, friendly, and fun demeanor • Ability to multitask, work in a fast paced environment and have a high level attention to detail • Strong verbal and written communication skills in English • Maintain positive and productive working relationships with other employees and departments • Ability to work independently and to partner with others to promote an environment of teamwork
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Imprecisato
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 17/03/2025
Data di scadenza
  • 16/06/2025
Sistemista junior help desk 1° livello
Sincrono formazione srl

Se siete interessati a ricevere ulteriori dettagli della richiesta, potete inviare un curriculum vitae aggiornato all'indirizzo mail, specificando la posizione per la quale vi candidate (help desk liv... gruppo sincrono, holding company ict di consulenza e formazione che opera sul mercato dal 1993, sta......

FRONT OFFICE - NIGHT SHIFT LEADER
WinTime Spa

Agenzia per il lavoro - filiale di busto arsizio (va) - seleziona per azienda cliente - settore hotellerie, un/una front office - night shift leader: front office - night shift leader la risorsa si occuperà di: pianificare e supervisionare le operazioni quotidiane della funzione reception relative all'arrivo......

Analista programmatore FRONT END
Programs & projects consulting s.r.l.

Sei tu la persona che fa al caso nostro? cerchiamo una risorsa con esperienza in ambito testing (per esempio cypress) skillata principalmente sulla parte front end, principalmente su javascript e angular/ angularjs, ed un'esperienza affine di almeno 2 anni in cui abbia sviluppato competenze trasversali......

Analisti Programmatori .Net lato Front End su Torino
Programs & projects consulting s.r.l.

Net lato front end sulla sede di torino... si raccomanda di inserire nel curriculum vitae l'autorizzazione al trattamento dei dati personali come da regolamento eu 2016/679... il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e nazionalità......

Front End Developer
T4 Project

Società del settore it ricerca un front end developer per attività presso un cliente multinazionale con possibilità di lavorare in modalità full remote con i seguenti requisiti: esperienze con node... autonomia nello sviluppo, sia individuale che di gruppo, capacità di gestione del progetto......

Web Developer Front End (smart working)
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Chi cerchiamo: in particolare, per un progetto in ambito e-commerce ricerchiamo web developer front end per attivita’ full-time in smart-working... ai candidati interessati viene richiesto di inviare il proprio curriculum vitae aggiornato e dettagliato in formato word, indicando l’autorizzazione al trattamento......

Csr (front office) for majorel italy – categorie protette
Majorel italy srl

Together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... il candidato ideale ha un forte orientamento......

Addetti Front&office
Agenzia Ricci

In agenzia ricci abbiamo creato un ambiente di lavoro positivo, formativo e collaborativo... agenzia ricci fa per te! ami le sfide?la tua tenacia e forza di convinzione ti contraddistinguono? … se sì, questo lavoro fa per te” stiamo cercando addetti front&office; da inserire nel nostro staff!! perché......

impiegato front office
autoprestige service

Cerca impiegato front office per autofficina meccanica mansioni contabilità / gestione amministrativa fatturazione accoglienza clienti requisiti esperienza nella mansione capacità informatiche di base caratteristiche dell'offerta contratto a tempo determinato a scopo assunzione orario di lavoro......

Service desk/customer support - milano sud
Performa group srl

Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03... capacità di apprendimento: disponibilità a sviluppare e migliorare le proprie competenze... com/risposta-annuncio?ref=jobatus&an......