Vedere l'offerta completa

ACCOUNTS PAYABLE CLERK CLUSTER OFFICE ITALY - FIESOLE FIRENZE

Descrizione dell'offerta di lavoro

About BelmondBelmond is part of the world’s leading luxury group, LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.
elmond has been a pioneer of exceptional luxury travel since .
Its portfolio extends across 24 countries with remarkable properties that include the illustrious Venice Simplon-Orient-Express train, remote beach retreats like Cap Juluca in Anguilla, Italian hideaways such as Splendido in Portofino, and gateways to natural wonders such as Hotel das Cataratas beside Brazil’s Iguassu Falls.
From trains to river barges, safari lodges to hotels, each unique property has a distinctive story, personality, and identity, with a personalized team to match.
bout the RoleYour Moment Awaits….
As Accounts Payable Clerk for the cluster office, you will report to the Head of Accounting Italy and be part of an international work environment, in which you can develop your talent and realize ideas and innovations within a competent team.
rimary Responsibilities:· Ensure the accurate and timely processing of invoices in line with local VAT and accounting regulations· Process payments in line with LVMH policies and procedures· Maintain up to date ageing of suppliers with monthly reconciliations / statements with suppliers· Assist in providing the relevant month-end/year-end information within the required deadlines· Deal efficiently with all telephone queries to and from suppliers· Provide a co-operative service to all departments within the Hotel· Ensure that a tidy and efficient filing system is kept of all invoices, payments and Reports· Ensure that an accurate record/log of invoices is kept up to date· Work closely with the tax and audit consultants of the companyWhat We OfferAt Belmond, we pride ourselves on fostering a culture built on kindness, active listening, and genuine connections with our colleagues and guests.
We offer a comprehensive range of compensation, perks and benefits including:· Competitive salaries and local benefits· Complimentary and preferred rate experiences at our iconic destinations· Wellness programsWe strive to create an environment where our employees can thrive both personally and professionally.
With a commitment to your ongoing development, you’ll have the opportunity to learn and grow alongside some of the most talented individuals in the industry.
oin us and be part of creating unforgettable moments for our guests, communities, and each other.
his is your moment.
Apply today!
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Imprecisato
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 01/11/2024
Data di scadenza
  • 30/01/2025
Csr (front office) for majorel italy – categorie protette
Majorel italy srl

Apply today! per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service (front office team)... job requirements • buone competenze di comunicazione verbale e scritta • padronanza della lingua italiana (c2) • buona conoscenza......

CSR (Back office) for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Apply today! descrizione: per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service (back office team)... a core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter......

Back Office Amministrativo (Rif. 1043 - JT)
Egovaleo

Per un prestigioso ed affermato studio legale operante a livello nazionale e specializzato nella gestione del credito bancario, nel diritto societario ed amministrativo, stiamo selezionando candidati per attività amministrative di back office... per prendere visione dell’informativa completa e dei propri......

Back office e receptionist - zona Milano e Borgomanero (NO)
Brain management

Brain management srl, system integrator attivo sul mondo big data e artificial intelligence, ricerca un addetto al back office e che svolga occasionalmente anche attività di front office da inserire in organico... requisiti di lavoro requisiti il candidato ideale possiede le seguenti caratteristiche:......

Back office e receptionist - zona Borgomanero (NO) e Milano
Brain Management srl

Brain management srl, system integrator attivo sul mondo big data e artificial intelligence, ricerca un addetto al back office e che svolga occasionalmente anche attività di front office da inserire in organico... in ambito delle attività di reception, la risorsa si occuperà del backup occasionale presso......

UN/A CAPO SQUADRA ITINERANTE PATENTE B – FIRENZE
JOB CAMERE SRL

Ministeriale definitiva), filiale di milano, ricerca per importante azienda un/una capo squadra itinerante full time con patente b a firenze... luogo: firenze il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità,......

IMPIEGATO BACK OFFICE COMMERCIALE ESTERO
365 gradi srl

Per azienda cliente del settore metalmeccanico facente parte di un importante gruppo internazionale leader nel suo settore, presente all'estero con plant produttivi e branches commerciali, stiamo ricercando un/a impiegato/a back office commerciale estero... requisiti di lavoro si richiede: diploma o......

Groundskeeper in a villa in Italy, Tuscany
Orex Holding GmbH

We are looking for a couple to take care of our villa in tuscany, italy... requisiti di lavoro requirements: maintaining the villa and the territory tidy and clean work experience as a groundskeeper care for olive trees fluent italian, english computer skills (excel), communication with the office politeness......

Impiegato/a commerciale back office
RDS Food sas

Sede di lavoro: asolo (tv)inviare la candidatura ad *****@***** requisiti di lavoro caratteristiche richieste:- diploma in discipline economiche- ottima conoscenza del pacchetto office e numeri (mac)- capacità di lettura, analisi ed interpretazione dei dati- ottima conoscenza della lingua italiana- buona......

German Trainer for Majorel Italy
Majorel Italy srl

•excellent language skills in german and english (mandatory: at least c1, oral, reading, writing)•italian nice to havealtre informazioni sul lavorowhat we offer • competitive salary and benefits • flexible shift system • stable multinational company with an international and diverse environment • possibility......