Vedere l'offerta completa

TO & OTA – PARTNER SUPPORT AGENT - CENTRAL RESERVATIONS OFFICE MILANO

Milano - Lombardia

Descrizione dell'offerta di lavoro

We are looking for a friendly, professional, and customer-oriented Partner Support Agent to join our team.
You will be responsible for all the reservations coming from 3rd parties operators and answering incoming calls from Tour Operators and Online Travel Agencies, providing information, resolving issues, and ensuring customer satisfaction.
You will be working in a fast-paced and dynamic environment, where you will need to have excellent communication, problem-solving, and multitasking skills.
Responsibilities The Agent will report to Baglioni Revenue Director and will be involved in the following areas and activities for all Baglioni properties based in Italy, London and Maldives.
Reservation, sales and operators assistance activities via phone or via e-mail; Formulate Offers and Follow Up with conversion objectives; Check all reservations coming from external systems (GDS, Website, OTAs) and run Protection activity when needed; Insertion of reservations and data entry into the PMS assuring all details are correct (Market Segmentation, Guest Details, Rates etc.); Personized management for special reservations (VIP, Special room types, Friends & Family ecc.); Management of cancellations and regrets; Complaint management, in coordination with other departments, in order to promptly satisfy requests; Cross-selling di services ed experiences; Liaise with colleagues of the hotel to manage special requests and resolve problems.
Qualifications High school diploma or equivalent; At least one year of experience in customer service, call center, or reservations field in the hotel industry; Proficient in Microsoft Office and CRM software; Excellent verbal and written communication skills in English; Ability to communicate effectively with customers of diverse backgrounds, cultures and personalities; Ability to handle difficult and stressful situations with professionalism and empathy; Ability to work independently and as part of a team; Ability to work flexible hours, including weekends, holidays, and evenings.
Benefits Competitive salary and performance-based incentives; Career development and growth opportunities.
Interested parties, of both sexes (L.
), are invited to send a detailed CV, with attached consent to the processing of data pursuant to art.
13 RGPD IMPORTANT Only the CVs of suitable candidates will be taken into consideration, all the others, if we do not make ourselves heard within 15 days, will be inserted into our database for future company needs.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Baglioni Hotels SpA
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 27/06/2024
Data di scadenza
  • 25/09/2024
Csr (front office) for majorel italy – categorie protette
Majorel italy srl

Are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... a core teleperformance commitment is to......

Back office
Adami & associati selezione del personale

Il candidato ideale avrà esperienza pregressa nel ruolo di back office manager o posizione equivalente, preferibilmente nel settore tecnico... luogo di lavoro: fizzonasco (milano) responsabilità principali: fornire supporto al coordinamento delle attività del personale del servizio tecnico, seguendo......

Technical Support Pre - After Sales
Studio Santagostino

Sede: milano paese: italia tipo di contratto: tempo indeterminato descrizione: azienda di progettazione e produzione di gruppi di continuità ricerca una figura di technical support pre - after sales la risorsa dovrà occuparsi dell’assistenza tecnica dei clienti, interagendo con l’hq e le funzioni marketing......

Back office Estero Junior conoscenza Tedesco (M/F)
Baumann sideloaders srl

Per la sede di cavaion veronese cerchiamo un/a: back office estero junior conoscenza tedesco (m/f) la risorsa selezionata, sarà inserita in ufficio commerciale estero e sarà gradualmente responsabilizzata nella gestione dei clienti per il mercato europeo... ruolo e responsabilità: - assistenza telefonica......

Commercialista Junior Milano
Anna Liguori

Sede di lavoro: milano inquadramento e retribuzione indicativi: contratto di collaborazione a partita iva, con compensi in linea con le capacità e le esperienze effettivamente maturate... requisiti di lavoro laurea in economia, preferibilmente ad indirizzo libera professione; l’abilitazione al ruolo......

BACK OFFICE COMMERCIALE ITALIA - SOSTITUZIONE MATERNITÀ
Dental Leader S.p.A.

Requisiti di lavoro buona conoscenza del pacchetto office... azienda italiana, filiale di una multinazionale francese, operante nel settore della vendita di prodotti dentistici, sta ricercando per la sede di milano due candidati/e da inserire come: addetto/a back office commerciale italia le persone......

Segretaria/o Autoscuola Milano
Autoscuola Romana Srl

Buona conoscenza pacchetto office... principali mansioni e attività: attività di front office e accoglienza clienti attività di back office amministrativo, gestione pratiche e documentazione motorizzazione; organizzazione guide e agenda degli istruttori gestione pagamenti e scadenze; requisiti di lavoro......

Consulente finanziario partner d'impresa
Partner d'impresa

Ti aspettiamo per entrare a far parte del nostro team! partner di impresa è impegnata a promuovere l'uguaglianza e la diversità nel luogo di lavoro... annuncio di lavoro: consulente finanziario per partner di impresa - area fiscal palermo (est) posizione: consulente finanziario luogo: palermo (est) tipo......

Responsabile Area paghe Milano Centro
IQM Selezione

Sede di lavoro: milano mm1 cadorna... inquadramento e retribuzione indicativi: da definire; retribuzione in linea con le capacità e le esperienze effettivamente maturate requisiti di lavoro laurea in giurisprudenza o libera professione o economia, con ottimo curriculum studiorum; abilitazione professionale......

Back Office Assicurativo
Effetto Domino srl

Requisiti di lavoro la figura dovrà infatti occuparsi di: verifica dei testi di polizza controllo documenti e raccolta documentazione precontrattuale attività di back office per far chiudere più velocemente le pratiche relazionandosi con assicurazioni o impiegati interni supporto nel controllo delle......