STAGE CUSTOMER CARE OTTIMO INGLESE E FRANCESE
Descrizione dell'offerta di lavoro
STAGISTA ADDETTO/A AL CUSTOMER CARE Da inserire nella sede di Milano (Zona Porta Genova M2) La risorsa sarà inserita nel team Customer Care dell'azienda.
You will have the opportunity to be part of a dynamic and multicultural team dedicated to delivering exceptional customer experiences and actively enhancing our Brands image.
From assisting with inquiries to handling returns and exchanges, you will play a crucial role in ensuring our customers are satisfied with their purchases and receive the highest level of service.
Responsibilities - Support the customer service team in handling online customer inquiries via different channels (phone, email, whatsapp, live chat..); - Actively provide product recommendations and guidance to customers, based on their preferences and needs; - Assist with online order processing, including taking payments, verifying customer details, and entering orders accurately into the system; - Investigate and resolve customer complaints and issues, providing prompt and effective solutions; - Provide accurate and detailed information regarding products, services, and company policies; - Collaborate with the shipping department to ensure timely and accurate delivery of customer orders; - Maintain customer records in an organized manner, updating contact details and order information as necessary; - Process returns and exchanges, ensuring all necessary paperwork and procedures are followed.
Technical Requirements - Excellent verbal and written communication skills in different languages; - Fluent in English and French/German (C1) - Proficiency in Microsoft Office suite, including Word, Excel, and Outlook.
Soft Skills Required - Strong attention to detail and ability to resolve customer complaints and conflicts with tact and diplomacy; - Ability to work efficiently and handle stressful situations in a fast-paced environment; - Strong organizational skills with the ability to handle multiple tasks simultaneously; - Exceptional interpersonal skills, with the ability to build rapport and maintain positive customer relationships; - Knowledge of luxury and fashion business is a plus.
We offer.
- Stage della durata di 6 mesi con scopo assuntivo - Orario di lavoro full time dal lunedì al venerdì - Possibilità di 1 giorno di smart working a settimana Zona di lavoro.
Milano Porta Genova
Dettagli dell'offerta
- ORIENTA - AGENZIA PER IL LAVORO
- Imprecisato
- 11/10/2024
- 09/01/2025
Benefit: buoni pasto e supporto allo sviluppo professionale... e' richiesta attitudine commerciale e ottima capacità di utilizzo di excel, si occuperà di analisi dati di vendita e reportistica... si interfaccerà con le diverse funzioni: produzione, programmazione produzione e magazzino......
E gdpr - reg... il candidato, inoltre, durante le sue attività si confronterà e coordinerà con i settori tecnico e marketing... 000 utenti e vanta la partnership industriale di reale mutua assicurazioni... altre informazioni sul lavorocosa troverai da noi possibilità di fare esperienza all’interno......
Posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma l’idea di aiutare le persone e risolvere sfide quotidiane, abbiamo l’opportunità perfetta per te! stiamo cercando un/a addetto/a al customer care pronto a fare la differenza......
E dl 196/03... inglese / francese (m/f) la persona selezionata, sarà inserita in ufficio commerciale estero e sarà gradualmente responsabilizzata su diverse attività, in particolare la gestione delle spedizioni internazionali delle macchine vendute e della gestione dei rapporti commerciali......
L'operatore customere care inbound si occuperà di attività di assistenza tecnica e gestione reclami per nota commessa energetica... la divisione specializzata inhouse services di randstad italia ricerca, per azienda leader nel settore telecomunicazioni, operatori customer care inbound presso la sede......
Impiegato/a commerciale customer care studio medico client description: la nostra società cliente e’ una realtà operante nel settore dei servizi rivolti alla persona nel campo della medicina e chirurgia estetica... requisiti minimi: estrema empatia e capacità di relazionarsi con i pazienti, instaurando......
Capacità di imparare rapidamente e adattarsi a nuovi prodotti e servizi... motivazione e interesse nel settore medico-sanitario... coordinamento dei pacchetti clienti e gestione di eventuali riordini... periodo iniziale di affiancamento per acquisire conoscenze approfondite sui servizi e prodotti aziendali......
Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking......
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Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......