Vedere l'offerta completa

STAGE CUSTOMER CARE MULTILINGUE

Descrizione dell'offerta di lavoro

Orienta Società Benefit, ricerca per importante azienda produttrice di capi di abbigliamento e accessori di lusso, un/una: STAGISTA ADDETTO/A AL CUSTOMER CARE Da inserire nella sede di Milano (Zona Porta Genova M2) La risorsa sarà inserita nel team Customer Care dell'azienda. You will have the opportunity to be part of a dynamic and multicultural team dedicated to delivering exceptional customer experiences and actively enhancing our Brands image. From assisting with inquiries to handling returns and exchanges, you will play a crucial role in ensuring our customers are satisfied with their purchases and receive the highest level of service. Responsibilities Support the customer service team in handling online customer inquiries via different channels (phone, email, whatsapp, live chat..); Actively provide product recommendations and guidance to customers, based on their preferences and needs; Assist with online order processing, including taking payments, verifying customer details, and entering orders accurately into the system; Investigate and resolve customer complaints and issues, providing prompt and effective solutions; Provide accurate and detailed information regarding products, services, and company policies; Collaborate with the shipping department to ensure timely and accurate delivery of customer orders; Maintain customer records in an organized manner, updating contact details and order information as necessary; Process returns and exchanges, ensuring all necessary paperwork and procedures are followed. Technical Requirements Excellent verbal and written communication skills in different languages; Fluent in English and French/German (C1) Proficiency in Microsoft Office suite, including Word, Excel, and Outlook. Soft Skills Required Strong attention to detail and ability to resolve customer complaints and conflicts with tact and diplomacy; Ability to work efficiently and handle stressful situations in a fast-paced environment; Strong organizational skills with the ability to handle multiple tasks simultaneously; Exceptional interpersonal skills, with the ability to build rapport and maintain positive customer relationships; Knowledge of luxury & fashion business is a plus. We offer: - Stage della durata di 6 mesi con scopo assuntivo - Orario di lavoro full time 9:00 - 18:00 dal lunedì al venerdì - Possibilità di 1 giorno di smart working a settimana Zona di lavoro: Milano Porta Genova Settore: Moda/Fashion Design Ruolo: Customer Service Anni di esperienza: Gestisce altre persone: No Tipo di occupazione: Stage Inquadramento: Primo impiego
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Orienta
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 08/10/2024
Data di scadenza
  • 06/01/2025
Customer care
Sweetty

Posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma l’idea di aiutare le persone e risolvere sfide quotidiane, abbiamo l’opportunità perfetta per te! stiamo cercando un/a addetto/a al customer care pronto a fare la differenza......

Stage Customer Success finalizzato all'assunzione
Yago S.r.l.

Cosa farai con noi auting è alla ricerca di un risorsa per uno stage da inserire nell’area di gestione clienti... caratteristiche collaborazione stage finalizzato all'assunzione durata stage: 6 mesi inizio: immediato orario:full time, 40h settimanali dal lunedì al venerdì 9:00/18:00 sede di lavoro: bologna......

Operatore Customer Care Inbound
Randstad Italia spa

La divisione specializzata inhouse services di randstad italia ricerca, per azienda leader nel settore telecomunicazioni, operatori customer care inbound presso la sede di napoli... l'operatore customere care inbound si occuperà di attività di assistenza tecnica e gestione reclami per nota commessa energetica......

Impiegata/ o commerciale customer care studio medico
Adami & associati selezione del personale

Impiegato/a commerciale customer care studio medico client description: la nostra società cliente e’ una realtà operante nel settore dei servizi rivolti alla persona nel campo della medicina e chirurgia estetica... luogo di lavoro: toscana / prov... la risorsa nello specifico dovra’ occuparsi di: prima......

Operatore inbound customer care
Horizon

Valutiamo anche candidati senza esperienza... italiana leader nell’alta distribuzione di dispositivi medico-sanitari con oltre 214 sedi in italia e all’estero, ricerca un individuo da inserire all’interno del proprio team come operatore per assistenza clienti... capacità di imparare rapidamente e adattarsi......

Customer service representative - german - milan
Majorel italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......

AiCademy: Dynamics 365 Customer Service
Agic technology

Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......

French Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating......