Vedere l'offerta completa

SHIPPING & CUSTOMER ACCOUNTING INTERNSHIP

Descrizione dell'offerta di lavoro

Description.
About the Company ACMA, headquartered in Bologna, Italy, is one of the leading manufacturers of packaging machines in the consumer goods market, with a large international share.
ACMA designs and manufactures automatic packaging machines for a range of industries, including.
confectionery (chocolate, baked goods, candies and gums), personal and home care (liquids, powders and bars), tea and coffee.
ACMA is part of Coesia, a group of innovation-based industrial and packaging solutions companies operating globally, headquartered in Bologna, Italy.
Coesia has operating units in 36 countries, a turnover of million euros in and over employees.
About the Role Stiamo cercando una/o stagista da inserire all'interno del nostro Ufficio Shipping & Customer Accounting.
La risorsa selezionata avrà l'opportunità di acquisire competenze operative nel settore delle spedizioni e della logistica, lavorando a stretto contatto con il nostro team per garantire la corretta gestione delle attività di spedizione e contabilità ciclo attivo.
Principali responsabilità.
Supporto nella gestione quotidiana delle spedizioni nazionali e internazionali Gestione della documentazione relativa alle spedizioni (bolle di accompagnamento, fatture, prove di consegna intra cee e extra cee ecc.) Comunicazione con fornitori e clienti per assicurare la corretta esecuzione delle spedizioni Verifica e aggiornamento dei dati nel sistema gestionale aziendale Risoluzione di eventuali problematiche logistiche What You Need to Be Successful   Diploma in ragioneria o titolo equivalente Buona conoscenza della lingua inglese Buone capacità relazionali e attitudine al lavoro in team Main Responsibilities / Activities.
Key Competences / Leadership Attributes.
Basic Requirements.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Coesia Group
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 15/10/2024
Data di scadenza
  • 13/01/2025
Customer service representative - german - milan
Majorel italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and complaints......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......

Junior Accounting & Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

We are seeking a motivated and organized individual to join our growing team as a junior accounting & administration specialist (m/f) in this exciting role, you'll gain valuable experience in accounting fundamentals and office administration tasks... this role will report to the business administration......

French Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating......

Customer care
Sweetty

Formazione continua per affinare le tue competenze e fare un salto di qualità nel customer service... se hai un diploma di scuola superiore e una passione per il customer service, questa è la tua occasione... posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma......

AiCademy: Dynamics 365 Customer Service
Agic technology

Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......

Customer Service Agent- in Portugal/ Greece
Cross Border Talents

At cross border talents we are recruiting customer service representatives for the german team to work across different locations: in portugal or greece... our clients are leading companies within customer experience journey! please be aware that in order to apply for this position, you should have an......

Addetti/e customer service
Sup società cooperativa

Addetti/e customer service da inserire presso la sede di via tiburtina n... l'obiettivo è quello di avere risorse formate nella realizzazione di un customer service professionalmente cordiale e puntuale nella risoluzione dei quesiti posti... conoscenza dei principali strumenti informatici office......

Customer service representative for majorel italy - rome
Majorel italy srl

Apply today! per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service outbound - care (no vendita) il candidato ideale ha un forte orientamento al raggiungimento degli obiettivi, ottime doti relazionali e dimostra una spiccata......