PROGRAM MANAGER, AGCO BUSINESS SERVICES DEPLOYMENT/TRANSITION
Descrizione dell'offerta di lavoro
AGCO is a part of the solution! Join us to make your contribution.
The Deployment and Transition Lead is responsible for managing the business process transition between AGCO entities, ensuring smooth transitions, effective implementation of services, and alignment with organizational goals and policies.
Your Impact You develop and manage the overall transition project plan, ensuring activities align with objectives and timelines You act as the main point of contact between all stakeholders, including internal and external parties You oversee day-to-day performance management, ensuring value assurance and on-time delivery tracking You coordinate the documentation of processes and creation of Standard Operation Procedures and Service Level Agreements You conduct training sessions and ensure comprehensive documentation of existing processes, workflows, and systems Your Experience and Qualifications Bachelor’s degree with relevant business experience or Master’s degree (preferred) in Business, Total Quality Management or similar Experience in project planning, execution, risk mitigation, change management and communication of progress to senior leaders Expertise in systems like SAP, tools such as Tableau, and methodologies including Lean Six Sigma Project Management Professional (PMP), Certified Business Process Professional (CBPP) or Six Sigma are an advantage Your Benefits Attractive, fair remuneration including participation in our bonus scheme and reimbursement of commuting expenses Cafeteria system with additional elements you can pick from Balance of work, family and free time due to flexible working opportunity and the possibility of hybrid/remote work including home office monetary allowance Private health insurance, dental services and compensation for the purchase of computer monitor glasses Employee Assistance Program including professional counselling, webinars, sports challenges and newsletters Development opportunities including monthly trainings held by the local training team and teacher guided language classes Your Workplace AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden in the 11th district, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global support to all AGCO global factories and sites in Finance, HR, IT, Purchasing, Customer Experience and Engineering functions.
The office is easily accessible by car and public transport.
Restaurants, cafés and a shopping center are also located around the office.
We value inclusion and recognize the innovation a diverse workforce delivers to our farmers.
Through our recruitment efforts, we are committed to building a team that includes a variety of experiences, backgrounds, cultures and perspectives.
Join us as we bring agriculture into the future and apply now!
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 30/10/2024
- 28/01/2025
Referente di un hub produttivo con società che spaziano dalla consulenza strategica, alla comunicazione integrata, all’editoria, agli eventi, ai droni, è alla ricerca di una/un junior business controller... requisiti di lavoro requisiti: laurea magistrale in discipline economiche, ingegneria gestionale......
Il project manager sarà inoltre responsabile della gestione del team di progetto, della facilitazione della comunicazione e della risoluzione dei conflitti... il project manager garantirà che i progetti vengano consegnati in tempo, nel rispetto del budget e con soddisfazione delle parti interessate......
Future energy agenzia partner di enel da oltre 10 anni, seleziona 1 area manager da inserire in azienda nel settore luce e gas residenziale e business... la figura selezionata si occuperà di: creare e gestire rete commerciale nella regione emilia romagna in ambito residenziale e business......
Stiamo selezionando un/a sales manager da inserire nel nostro team commerciale... breve descrizione del lavoro sviluppare relazioni commerciali con clienti esistenti e potenziali identificare nuove opportunità di business rappresentare l’azienda e promuovere i prodotti e le soluzioni eda a partner e......
Località: provincia di como descrizione del lavoro: la figura di sales manager, da inserire all’interno della business unit aziendale della linea macchine/linee complete produzione pasta fresca, avrà la responsabilità di guidare e sviluppare la strategia di vendita per l'azienda sia sul mercato nazionale......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... competenza elettrica: avere competenze elettriche, anche se limitate......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... il candidato/la candidata ideale sarà responsabile della gestione e dello sviluppo delle......
Ricerchiamo un business analyst in ambito hospitality sulla sede di torino... e' necessaria un'esperienza sul campo di almeno 4/5 anni, di cui almeno uno nel ruolo di business analyst, durante il quale si siano gestiti più progetti contemporaneamente, in società caratterizzate da forte propensione all'innovazione......
Ricerchiamo business analyst sulla sede di milano... e' necessaria un'esperienza sul campo di almeno 3 anni, di cui almeno uno nel ruolo di business analyst, durante il quale si siano gestiti più progetti contemporaneamente, in società caratterizzate da forte propensione all'innovazione, assunzione di......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... il candidato/la candidata ideale sarà responsabile della gestione e dello sviluppo delle......