Vedere l'offerta completa

PROCESS MANAGER CUSTOMER CARE MANAGEMENT | POSIZIONE INTERNAZIONALE

Descrizione dell'offerta di lavoro

International. Digital. Sustainable. We have big goals. Our teams are bursting with positive energy and have a unique creative drive. Let's make a difference together, challenge the status quo and shape the future of the digital fashion world. bonprix è un'azienda di moda e di e-commerce di successo a livello internazionale. Fondata nel 1986 come rivenditore di cataloghi ad Amburgo, in Germania, bonprix impiega oggi circa 2.500 persone in tutto il mondo. Circa 12 milioni di clienti attivi in oltre 25 Paesi acquistano abbigliamento e accessori per donna, uomo e bambino, nonché prodotti per la casa e l'abitare, principalmente nei negozi online e nelle app di bonprix. Come marchio verticale di moda, bonprix vende esclusivamente la propria moda con un eccellente rapporto qualità-prezzo. Nell'anno fiscale 2023/24 (29 febbraio 2024), il Gruppo bonprix ha generato un fatturato di 1,52 miliardi di euro, diventando così una delle aziende più performanti dell'Otto Group. In Germania, ... è uno dei negozi online con i maggiori incassi e si colloca al quarto posto tra i negozi online con la moda come segmento di prodotto principale.* *Fonte: Classifica dei negozi online più venduti "E-Commerce-Markt Deutschland 2023" di EHI Retail Institute/ecommerceDB Your tasks You develop and implement international process management standards, optimize workflows and validate business cases to improve customer satisfaction as well as quality internally and with service providers. You will establish process control, define KPIs and integrate the "voice of the customer". Your contribution You have an important influence on our international process standards and at the same time manage to keep a balance between process quality, costs and impact on customers. Your environment Customer Care Management is an international matrix organization in which you work together with colleagues from France, Germany, Italy and Poland. Your freedom If you like flat hierarchies and an international environment, you've come to the right place. We are in the middle of a transformation process that you can help shape. Where bonprix is, is ahead. That's why we need people like you, who are simply further ahead in their minds. People who think agilely and turn a "can't" into a "can do". Ideally, you also have the following: Your education You have successfully completed a degree or training with a commercial focus. Your experience You are familiar with process management and optimization methods and customer service processes are not unknown to you either. You also have a good understanding of KPIs and correlations. You are also adept at root cause analysis and deriving optimization opportunities. Your skills You have a minimum B2 level of English. You have an entrepreneurial and holistic mindset and are a solution-oriented team player with a focus on quality. Your soft skills You are very experienced and enjoy working in an intercultural team. You feel comfortable working in a fast-paced, sometimes stressful and changing environment. And you have a strong customer focus. Become part of an open, tolerant and vibrant corporate culture and make your unique contribution. Apply now! CV in inglese | sede lavoro per candidati Italia: Valdengo (BI) - possibilità lavoro ibrido.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • bonprix Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 30/12/2024
Data di scadenza
  • 31/03/2025
Customer care
Sweetty

Posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma l’idea di aiutare le persone e risolvere sfide quotidiane, abbiamo l’opportunità perfetta per te! stiamo cercando un/a addetto/a al customer care pronto a fare la differenza......

Operatore inbound customer care
Horizon

Responsabilita’: -gestione del supporto tecnico telefonico inbound per clienti fidelizzati... capacità di risolvere problemi in modo rapido ed efficiente... motivazione e interesse nel settore medico-sanitario... horizon srl, filiale di una s... italiana leader nell’alta distribuzione di dispositivi......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......

Aftersales service manager industrial vehicles (m/f)
Baumann sideloaders srl

• resolve customer disputes to ensure fair value for the customer and company... • maintain industry leading levels of customer satisfaction... • prepare customer repair estimates and/or quotes in a timely and accurate manner and provides follow-up... • guarantee an excellent spare parts delivery service......

French Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

Experience with task management systems like click up... we are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager multi-channel e-commerce to join our team... proficiency in using various software... pl, manomano, and bol......

Customer service representative for majorel italy - rome
Majorel italy srl

Apply today! per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service outbound - care (no vendita) il candidato ideale ha un forte orientamento al raggiungimento degli obiettivi, ottime doti relazionali e dimostra una spiccata......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... come candidarsi: se ritieni di possedere......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... requisiti essenziali: ottima esperienza degli impianti hvac......