MMEA SURETY DIGITAL OFFICER
Descrizione dell'offerta di lavoro
The role also includes representing Regional Surety whenever it is needed and the ability to discuss at C-level with internal and external stakeholders.
In particular, the identified person will act as a.
Business Analyst Support the Regional business analyzing and identifying business processes to be enhanced, new digital opportunities and creating functional requirements Define regional testing strategy and test cases Ensure alignment with group teams, the regional business team, and the regional Organization and Change team Develop and prioritize features/projects Project Management Structure, support, and steer the business needs with the regional and group business teams Oversee and manage.
workshops, solution design, and customer journey design Manage the regional product roadmap and backlog (Monitoring, reporting, and evaluating digital product performance to ensure constant iterations and improvements) Interface with Regional Marketing & Distribution and other regional departments needed for the success of the project Surety Digital Officer Community Share best practices with peers in other regions Leverage other regional projects Serv as the Single Point Of Contact with the Group Surety Digital Team for all regional needs and projects #MMEA#Italy#Milan#LI-FM1 What Makes You a Great Fit Strong skills in business analysis, product ownership, and project management Experience in workshop management using design thinking methodologies and agile approach Strong analytical, prioritization, organizational, and negotiating skills together with strong communication skills and problem-solving abilities Experience with insurance or banking (digital) products, and B2B digital platform is a significant advantage.
Our Values Customer and Market Excellence.
Technical expertise and long-term commitment to best serve customers.
Collaborative Leadership.
People development, feedback culture and employee well-being.
Entrepreneurship.
Anticipating trends and taking risks in an environment that fosters innovation and responsibility.
Trust.
Acting with integrity, honoring commitments, promoting diversity and inclusion, and acting transparently for corporate social responsibility Certified as a Great Place to Work, Allianz Trade Italia is recognized for its attention to the issues of Diversity, Equity and Inclusion (DEI) and for promoting a hybrid work environment, which combines the best of on-site work and smart working.
Allianz Trade evaluates all applications received in line with the inclusive culture and values that distinguish us every day, aimed at enhancing diversity in its many forms as a fundamental contribution to corporate and collective growth.
The search is open to both sexes (L.).
Before sending your application, please read the information on the processing of personal data.
Dettagli dell'offerta
- Allianz
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 12/10/2024
- 10/01/2025
Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......
E manutenzione predittiva per eliminare i costi area di competenza: italia nord ovest (con particolare focus su lombardia/milano) responsabilità principali: vendita di soluzioni digital manufacturing ai clienti, raggiungendo gli obiettivi di vendita stabiliti... come candidarsi: se ritieni di avere......
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Abilità e qualifiche: esperienza pregressa di almeno 2 anni nella gestione di progetti di design e sviluppo digital (es... si tratta di una figura per noi estremamente importante, visto che uno dei nostri valori aziendali e filosofie è che l’azienda ed i suoi risultati è fatta di persone: più le persone......
Cq italia finanziamenti – specialisti in soluzioni finanziarie – cofidis partner, agenzia in attività finanziaria, leader nel settore della cessione del quinto, per la propria sede principale, ricerca e seleziona 10 candidati da formare ed avviare alla carriera di credit manager digital assistant per......
Stiamo cercando una persona brillante, esperta e motivata per lavorare part-time, circa 4/5 ore a settimana, come aml compliance officer per un'azienda italiana che opera con atm per criptovalute... compiti regolari del ruolo:? monitorare la conformità delle operazioni aziendali? effettuare il monitoraggio......
L'organico aziendale oggi supera le 30 unità e il gruppo ha due sedi fisiche: la sede principale è a legnago (vr) e la seconda è a milano... il project manager sarà inoltre responsabile della gestione del team di progetto, della facilitazione della comunicazione e della risoluzione dei conflitti......
Il progetto prevede 500 ore di formazione in aula e 500 ore di stage, finalizzato all'inserimento lavorativo in aziende del settore... fondazione maddalena di canossa promuove, con regione lombardia e aziende del territorio lombardo, un progetto di inserimento lavorativo e di formazione in tecniche di......
Requisiti di lavoro if you are eligible for the above listed position, please contact us at *****@*****) we shall send you an appointment letter (benefit and entitlement)... food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians......
Grazie ad un team di più di cento risorse esperte nei settori di social e technological transformation, cambiamenti organizzativi, comunicazione, learning, digital, branding e design, openknowledge collabora con diverse realtà, nazionali e internazionali su tematiche della collaboration e della digital......