Vedere l'offerta completa

CUSTOMER EXPERIENCE & DIGITAL SOLUTION ANALYST

Milano - Lombardia

Descrizione dell'offerta di lavoro

Tech company digital solution analyst azienda tech company, facente parte di importante gruppo italiano, all'avanguardia nel campo della tecnologia e dell'innovazione in ambito customer experience.
offerta responsabilità.
analizzare i processi esistenti e identificare aree di miglioramento in termini di customer experience; proporre soluzioni di digital transformation che migliorino l'interazione tra brand e cliente e quindi il livello di soddisfazione; collaborare con i diversi team interni al fine di assicurarsi che le soluzioni proposte siano allineate con gli obiettivi aziendali e le necessità dei clienti; analizzare i dati e monitorare l'efficacia delle iniziative di customer experience; creare e gestire roadmap orientate al miglioramento dell'esperienza cliente; competenze ed esperienza esperienza esperienza di almeno 5 anni come digital solution analyst o in ruoli simili focalizzati sulla customer experience e sulla digital transformation; ottime capacità analitiche e di problem-solving; conoscenza dei tool di analisi dei dati e delle tecnologie di digital transformation; capacità di lavorare in team e di gestione di stakeholder interni ed esterni conoscenza delle dello logiche ux/ui completa l'offerta l'opportunità prevede un inserimento a tempo indeterminato.
la posizione prevede 2 giorni di smart-working alla settimana.
la figura potrà essere inserita, in base alla sua preferenza, sull'ufficio di milano oppure su quello di torino
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Page Personnel
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Salario
  • 35000€ - 35000€
Data di pubblicazione
  • 05/08/2024
Data di scadenza
  • 03/11/2024
German Solution Coach for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Job descriptionwelcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... requisiti di lavoro requirements• work experience in coaching, ability to motivate team members• knowledge and experience in customer service field•......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... are you also #driventogofurther? join us now! for an......

Customer service representative - german - milan
Majorel italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and complaints......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......

French Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer......

Digital Marketing Specialist
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......

Customer Service Agent- in Portugal/ Greece
Cross Border Talents

Our clients are leading companies within customer experience journey! please be aware that in order to apply for this position, you should have an eu passport / id!your role:engaging with customers:interact seamlessly with italian-speaking customers, ensuring inquiries are addressed with excellence and......

Customer care
Sweetty

Formazione continua per affinare le tue competenze e fare un salto di qualità nel customer service... se hai un diploma di scuola superiore e una passione per il customer service, questa è la tua occasione... posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma......

AiCademy: Dynamics 365 Customer Service
Agic technology

Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......

Customer service representative for majorel italy - rome
Majorel italy srl

Together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... apply today! per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al......