Vedere l'offerta completa

CUSTOMER EXPERIENCE & BRAND COORDINATOR MANAGER - TURISMO LUSSO

Descrizione dell'offerta di lavoro

Azienda Settore Turismo di lusso Offerta Sviluppa e implementa strategie per migliorare l'esperienza del cliente, assicurando che tutti i touchpoint siano in linea con gli standard e i valori del brand. Monitoraggio e analisi della customer satisfaction attraverso strumenti avanzati di feedback e reportistica, identificando aree di miglioramento e implementando piani d'azione per ottimizzare l'esperienza. Collaborare con il team marketing per lo sviluppo di contenuti e materiali promozionali, assicurando che l'immagine del brand sia sempre coerente e di impatto. Partecipare alle fiere internazionali del settore maggiormente in linea con le strategie commerciali. Competenze ed esperienza Master in Business, Marketing, Hospitality Management o affini. Esperienza minima di 4/5 anni in ruoli simili in realtà del settore hospitality & Tourism; strutture alberghiere segmento Luxury, Tour Operator, DMC. Eccellente padronanza dell'inglese; la conoscenza di altre lingue sarà considerata un plus. Eccellenti capacità di leadership, comunicazione e negoziazione. Forte orientamento ai risultati e capacità di lavorare in un ambiente dinamico e in continua evoluzione. Completa l'offerta Ottima opportunità di carriera. #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Michael Page International Italia Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 25/11/2024
Data di scadenza
  • 23/02/2025
Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an......

Customer service representative - german - milan
Majorel italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and complaints......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......

French Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer......

Aftersales service manager industrial vehicles (m/f)
Baumann sideloaders srl

• resolve customer disputes to ensure fair value for the customer and company... • maintain industry leading levels of customer satisfaction... requisiti di lavoro qualifications/requirements • experience in heavy equipment, mining or electrical/mechanical engineering... • prepare customer repair estimates......

Senior Talent Manager
RdPeople

Partecipare alla presentazione dei manager ad interim, ai clienti secondo specifiche necessità... supportare la costruzione e il mantenimento della community di manager e consulenti, assicurando un database internazionale aggiornato, nel rispetto delle esigenze progettuali......

Customer Service Agent- in Portugal/ Greece
Cross Border Talents

Our clients are leading companies within customer experience journey! please be aware that in order to apply for this position, you should have an eu passport / id!your role:engaging with customers:interact seamlessly with italian-speaking customers, ensuring inquiries are addressed with excellence and......

Customer care
Sweetty

Formazione continua per affinare le tue competenze e fare un salto di qualità nel customer service... se hai un diploma di scuola superiore e una passione per il customer service, questa è la tua occasione... posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma......

AiCademy: Dynamics 365 Customer Service
Agic technology

Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

Experience with task management systems like click up... if you believe you have the necessary skills and experience for this position, please send us your resume and a cover letter... we are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager......