CUSTOMER ACCOUNT SUPPORT - SETTIMO TORINESE (TO)
Descrizione dell'offerta di lavoro
Importante azienda settore produzione, realtà giovane e dinamica, con vocazione internazionale, ci ha incaricato di ricercare:
CUSTOMER ACCOUNT SUPPORT
La risorsa si occuperà di supportare in modo proattivo la gestione dell'account cliente e del servizio clienti fornendo e generando dati accurati e tempestivi per guidare miglioramenti in tutte le aree aziendali (costi, prezzo, crediti, profitti, ecc.). Successivamente il CAS dovrà interfacciarsi con ufficio Finance del cliente
Responsabilità:
-Interfaccia con clienti
-Fornire supporto al cliente attraverso la struttura del team in maniera collettiva.
-Frequenti interazioni con i sistemi informativi
-Supportare e coprire l'analista del servizio clienti e stabilire le priorità delle attività.
-Ottima consapevolezza commerciale.
Requisiti:
-Laurea in Economia/Ingegneria Gestionale
-Conoscenza fluente della lingua inglese (la conoscenza di una seconda lingua è considerata un plus)
-Ottime capacità comunicative
-Saper usare SAP ed Excel
-Proattività ed entusiasmo
L’offerta:
Si offre contratto di inserimento diretto a tempo determinato/indeterminato, retribuzione da valutarsi in funzione dell’esperienza/competenza maturata
Luogo di lavoro:
Zona Settimo Torinese (TO)
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Imprecisato
- 01/10/2024
- 30/12/2024
Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals......
To know more about us, please visit majorel... description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... at majorel we are committed to equal opportunities between men and women... job responsibilities respond to customer......
To know more about us, please visit majorel... description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... at majorel we are committed to equal opportunities between men and women... job responsibilities respond to customer......
Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating......
At cross border talents we are recruiting customer service representatives for the german team to work across different locations: in portugal or greece... relocation is mandatory!our mission is to connect the best promising talent with top employers... leveraging language skills:utilize fluent italian......
Are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... a core teleperformance commitment is to......
Are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... a core teleperformance commitment is to......
Formazione continua per affinare le tue competenze e fare un salto di qualità nel customer service... se hai un diploma di scuola superiore e una passione per il customer service, questa è la tua occasione... posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma......
Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......
Junior account say what? è alla ricerca di un account junior, con esperienza di uno/due anni nel settore media relation e digital pr... responsabilità e requisiti: - gestione delle dinamiche di media relation e digital pr in ambito consumer e corporate - padronanza del panorama editoriale on line e......