LAVORO BACK OFFICE MANAGEMENT SAN GIULIANO MILANESE, LOMBARDIA
(22 offerte di lavoro)
Listado de trabajos de Back office management en San giuliano milanese, Lombardia
Hirevo office milano è la specializzazione di gi group, prima multinazionale del lavoro italiana, dedicata a valorizzare le esperienze, le competenze e il potenziale...
Sales & back office operations support - stage
Main responsibilities: data entry database and customer records management quality check phone/email contact with customers what we are looking for: knowledge of...
Addetto/a back office commerciale part time junior - etjca s.p.a.
Etjca spa, filiale di seregno, cerca: addetto/a back office commerciale part time junior (m/f) il nostro cliente è una storica azienda multinazionale, specializzata...
Addetto/a back office commerciale part time junior
Etjca spa, filiale di seregno, cerca:addetto/a back office commerciale part time junior (m/f)il nostro cliente è una storica azienda multinazionale, specializzata...
back office amministrativo/a... supporto nella gestione dei documenti e nella compilazione di report... bolle e fatturazione... sede di lavoro: san giuliano milanese...
Job purpose: we are looking for a category manager - operational (with focus on cloud solutions) you’ll play a key role in supporting the business manager in all...
Addetto/a customer service con inglese
Gi group, prima agenzia per il lavoro italiana con oltre 200 filiali sul territorio nazionale e più di professionisti nel settore delle risorse umane ricerca per...
Conoscenza del pacchetto ms office – in particolar modo di excel... assistenza al cliente;inserimento anagrafiche e ordini attraverso l’utilizzo del gestionale alyante...
Addetto/adetta customer service
Conoscenza del pacchetto ms office – in particolar modo di excel... esperienza pregressa di almeno un anno nel ruolo di customer service/back office commerciale...
Vuoi trovare lavoro?
Addetto/adetta customer service
Collaborazione con altri dipartimenti per risolvere problematiche complesse e migliorare i processi interni requisiti richiesti: · esperienza pregressa...
Main responsibilities: build excellent customer and vendor sales relationships through proactive engagement generate new business opportunities by planning outbound...
Knowledge skills and experience 3-5 years of experience in techincal/services sales a knowledge of infrastructure products and services, or technical electricity...
) identifies project opportunities and engages with bdms if specific product/ vendor knowledge is required drives sales of specific products/ vendors if specific...
Can have a detailed conversation with customers on solution and identify opportunities to involve the right people in the company achieve monthly/quarterly revenue...
Explaining operational processes to resellers and handling order management during business peaks knowledge, skills and experience: good level of english (spoken...
Technical presales specialist vmware/lenovo
Strong attention to detail, priority management and planning skills... the person will be the subject matter expert working internally/externally with the partner...
Vuoi trovare lavoro?
Vuoi trovare lavoro?