LAVORO PURCHASING OFFICE ADMINISTRATIVE SUPPORT MILANO, LOMBARDIA
(46 offerte di lavoro)
Listado de trabajos de Purchasing office administrative support en Milano, Lombardia
Service administrative support (internship)
Position summary job purpose support in managing the warranty processes of the aircon product portfolio, providing administrative support to sales and service network...
Specifically, by joining the office assistant team in milan, you will be responsible for providing the highest standards of direct assistance and support to the...
Experience cooperation: you will work in a dynamic context strictly connected with our headquarters take on responsibility: you will support our purchasing department...
Buon utilizzo del pacchetto office e degli applicativi gestionali... hirevo office milano è la specializzazione di gi group, prima multinazionale del lavoro italiana...
Administration support (990829)
Filiale: hirevo local office milanospecializzazione: officehirevo office milano è la specializzazione di gi group, prima multinazionale del lavoro italiana, dedicata...
Sales support categoria protetta
Hirevo office milano è la specializzazione di gi group, prima multinazionale del lavoro italiana, dedicata a valorizzare le esperienze, le competenze e il potenziale...
Sales support categoria protetta (995017)
Filiale: milano officehirevo office milano è la specializzazione di gi group, prima multinazionale del lavoro italiana, dedicata a valorizzare le esperienze, le...
Si ricercano: – front office agent per lago di garda, milano, roma about us be yourself – with us, your personality counts! in the leonardo family we unite people...
Administration support... hirevo office milano è la specializzazione di gi group, prima multinazionale del lavoro italiana, dedicata a valorizzare le esperienze...
Vuoi trovare lavoro?
Hr management support (internship)
A support in learning & development vendors administrative management (invoices checking) will be also part of your activity... skills and qualifications qualifications/requirements:...
About the role as tender office clerk reporting to the tender office manager, the successful candidate will be responsible for all the activities related to offers...
As an administrative specialist, you will ensure the smooth functioning of the office by managing administrative operations, facilities, and resources...
Vuoi trovare lavoro?
Vuoi trovare lavoro?