Vedere l'offerta completa

TECHNICAL CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST

Descrizione dell'offerta di lavoro

Consultant Technical & Engineering ricerca per innovativa realtà operante nelle vicinanze di Besana Brianza un Technical Customer Support Specialist La risorsa inserita si occuperà di garantire un servizio di assistenza clienti di alta qualità. Nello specifico si occuperà di: - Fornire assistenza tecnica ai clienti - Gestire i reclami dei clienti in modo professionale - Collaborare con i rivenditori per fornire supporto post-vendita e per formare il loro personale service. - Gestire la documentazione relativa ai processi di assistenza. - Amministrare le richieste di garanzia, assicurandosi che vengano rispettati i termini e le condizioni. - Coordinare le attività di manutenzione e riparazione dei prodotti a stretto contatto con il reparto tecnico per garantire interventi tempestivi. - Sviluppare e implementare le procedure operative standard per migliorare l'efficienza del servizio post-vendita. Il candidato ideale possiede: - Formazione tecnica - Buona manualità - Competenze tecniche solide e capacità di risolvere problemi complessi. - Esperienza pregressa in un ruolo simile, preferibilmente in aziende manifatturiere nel settore dei beni durevoli (veicoli, elettrodomestici o affini) è un plus. - Familiarità con i software di gestione dell'assistenza clienti e gli strumenti di analisi dei dati. - Buona conoscenza della lingua inglese. - Forte attitudine al problem-solving, eccellenti capacità comunicative e un approccio orientato al cliente. Orario di lavoro: 8.30-12.30 / 13.30-17.30 dal lunedì al venerdì Ccnl metalmeccanico Lingue conosciute: Inglese: Comprensione Buono Disponibilità oraria: Full Time Osservazioni: Si tratta di una assunzione diretta.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Adecco
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 28/06/2024
Data di scadenza
  • 26/09/2024
Technical Support Pre - After Sales
Studio Santagostino

Sede: milano paese: italia tipo di contratto: tempo indeterminato descrizione: azienda di progettazione e produzione di gruppi di continuità ricerca una figura di technical support pre - after sales la risorsa dovrà occuparsi dell’assistenza tecnica dei clienti, interagendo con l’hq e le funzioni marketing......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals......

Customer service representative - german - milan
Majorel italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and complaints......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......

Eduployment programme Specialist Napoli.
Eduployment

Eduployment programme specialist the eduployment programme specialist serves as the primary point of contact for participants, providing comprehensive support, motivation, coaching, and guidance throughout their eduployment programme journey—from the initial contact to their employment at our client......

French Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating......

3D Designer Technical Writer Industrial Vehicles  (M/F)
Baumann sideloaders srl

Manage other technical documentation ensuring the correctness and accuracy of information... a minimum of 1 year of experience as a 3d designer or technical writertechnical studies, mecanical o automotive specialization are preferredgood knowledge of italian and english, both written and spoken......

Tender Specialist
Ricercamy

Tender specialist la persona selezionata risponderà direttamente alla tender manager... com, innovativa società di ricerca e selezione del personale all’avanguardia per metodologia e infrastruttura tecnologica, è alla ricerca di: tender specialist il nostro cliente prt s... ) ed inserimento in piattaforma......

AiCademy: Dynamics 365 Customer Service
Agic technology

Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......