SUPPLY CHAIN SPECIALIST WITH CHINESE PROFICIENCY
Descrizione dell'offerta di lavoro
Job Location.
Milan Contract Type.
Fixed-term or permanent.
This position is offered through Randstad Italia SpA, an outsourcing partner of the multinational company.
Please apply only if you are willing to consider this type of contract.
As a Supply Chain Specialist, you will be responsible for managing the movement of goods from manufacturers and suppliers to customers.
You will oversee and manage every stage of the production flow, from purchasing raw materials to delivering the final product.
You will ensure the right amount of product is produced at the right time and coordinate product storage.
This role involves forecasting trends, managing inventories, and organizing the movement of goods from distribution centers to customers and stores.
esperienza 2 anni responsabilità Responsibilities Your tasks will vary depending on the sector you work in.
However, as a Supply Chain Specialist, you will typically need to.
Control manufacturing and delivery processes.
Plan and implement logistical strategies, ensuring targets are met.
Oversee product storage, handling, and distribution.
Use computer software to track goods from origin to delivery.
Work on forecasts and inventories, keeping accurate records of processes and analyzing performance.
Manage costs while maintaining quality.
Ensure awareness of all activities throughout the supply chain.
Improve overall supply chain performance and seek potential process innovations.
Consider the environmental impact of the supply chain to meet sustainability targets.
qualifiche Requirements & Skills.
Strong planning skills.
A logical and systematic approach to work.
Good time management, with the ability to work under pressure, maintain accuracy, and meet deadlines.
Problem-solving and decision-making abilities, with strategic and lateral thinking.
Excellent relationship management skills, with the ability to work collaboratively with internal and external teams.
Negotiation and influencing skills.
Business management and analytical skills.
Fluency in English and Chinese.
Excellent communication skills, both written and oral.
Apply now! La ricerca è rivolta ai candidati ambosessi (L.).
Ti preghiamo di leggere l'informativa sulla privacy Randstad (https://www.
andstad.
t/privacy/) ai sensi dell'art.
13 del Regolamento (UE) sulla protezione dei dati (GDPR).
livello di studio Laurea I Liv
Dettagli dell'offerta
- Randstad
- Imprecisato
- 04/01/2025
- 04/04/2025
Proficiency in accounting software excellent analytical and problem-solving skills... support manager with ad hoc task such as expenses analysis... collaborate with other departments to provide financial analysis and support decision-making... ensure compliance with all relevant accounting standards......
Altre informazioni sul lavoro competitive salary with performance bonuses; increased salary after the probation period; private health care insurance; paid initial training with different workshops and development classes; career growth opportunities within an international tech company......
Baumann is a world-class manufacturer of sideloaders from three to 50 tonnes capacity with a reputation for consistent innovation, and the highest level of design and productivity... responsibilities process accounts payable and receivable transactions reconcile bank statements and accounts prepare......
Tender specialist la persona selezionata risponderà direttamente alla tender manager... com, innovativa società di ricerca e selezione del personale all’avanguardia per metodologia e infrastruttura tecnologica, è alla ricerca di: tender specialist il nostro cliente prt s... ) ed inserimento in piattaforma......
Progetti sta ampliando l'organico e per questo cerca ingegneri strutturisti, geometri, architetti e bim specialist anche prima esperienza... la società di ingegneria ve... la società di cui sopra si occupa di vulnerabilità sismiche e adeguamenti/migioramenti sismici prevalentemente nell'ambito pubblico......
Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......
It specialist che si occuperanno dell'assistenza e installazione di infrastrutture tecnologiche per i nostri clienti e aziendali... il candidato svolgerà l'attività prevalentemente dalla sede aziendale mediante collegamento remoto ai sistemi da assistere... le attività previste dal ruolo sono: installazione......
Per azienda cliente del settore metalmeccanico facente parte di un importante gruppo internazionale leader nel suo settore, presente all'estero con plant produttivi e branches commerciali, stiamo ricercando un/a it application specialist... sede di lavoro: campodarsego (pd) per candidarsi all'opportunità:......
Per espandere ulteriormente il mercato e mostrarsi nel modo consono ai suoi clienti necessita di un marketing specialist in grado di generare lead da parte di potenziali clienti e incrementare l’immagine aziendale... capace di scrivere bene in italiano e veloce nell’apprendimento, sa “smanettare” e ama......
Per importante gruppo metalmeccanico operante nel mercato internazionale con sedi in italia e all'estero, ricerchiamo un/a service trainer specialist... la figura inserita, a seguito di un iniziale periodo di formazione e riportando direttamente al service manager, opererà nell'area post vendita estero......