Vedere l'offerta completa

RETAIL IT DEMAND SENIOR SPECIALIST

Descrizione dell'offerta di lavoro

For a leading company operating in the gaming & betting field we are looking for a RETAIL IT DEMAND SENIOR SPECIALIST What you’ll do: You will support the Retail IT Demand Manager who supervises, coordinates and dispatches all the related IT requests, processes and manages related IT cross-functional projects within the Retail Business Unit and other Business Units; You will support the management of complex projects and related teams which are spread over highly cross-functional and cross-Business Units; You will organize periodic meetings on the status of the project and manage the communication towards both the Business and IT. You have to put into practie a keen monitoring of assigned projects, and high focus on project times, favoring collaboration between the various stakeholders; You will support the business in the collection of requirements (including flow charts) from different company areas with the ability to prioritize needs towards the different factories. Who you are: You have a degree in Engineering, Economics or similar; You have at least two years of experience in structured companies with knowledge of IT processes and ability to apply them in the management of daily activities, ability to identify ownerships and related activities, confidence with IT topics and/or issues; You have at least one year of experience in the governance of complex, cross-functional and cross-business Unit User Acceptance Testing (UAT) with prioritization of bugs towards the various factories and with a high focus on UAT management times; You have excellent organizational skills, group time management, ability to listen, leadership, proactivity, keenness to work in large teams, good negotiation and problem solving skills, strong results orientation; You have excellent knowledge of the Office package; You are proficient in English and Italian, both spoken and written; Preferably you also have: Knowledge of the different Waterfall and Agile project management methodologies and ability to apply them in pure or hybrid form; Budgeting, cost management and cost accounting; Good knowledge of Knowledge of ServiceNow and Polarion. What we offer you/you can expect from us: Permanent contract; Competitive salary and bonuses; Meal Allowance; Hybrid work; An inclusive place to work; Company-Owned Devices: laptop and business mobile phone; Supplemental Health Insurance; Welfare System.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • GCHCONSULTING Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 17/09/2024
Data di scadenza
  • 16/12/2024
IT APPLICATION SPECIALIST
365 gradi srl

Per azienda cliente del settore metalmeccanico facente parte di un importante gruppo internazionale leader nel suo settore, presente all'estero con plant produttivi e branches commerciali, stiamo ricercando un/a it application specialist... la risorsa, inserita nell’ufficio it e rispondendo all’it enterprise......

IT SPECIALIST
On Site Services srl

It specialist che si occuperanno dell'assistenza e installazione di infrastrutture tecnologiche per i nostri clienti e aziendali... le attività previste dal ruolo sono: installazione e configurazione dei sistemi operativi, software e tool di gestione richiesti dal cliente gestione dell’aggiornamento......

IT Manager
Habilita spa

Elaborare report operativi e direzionali relativi alla funzione it... demand management),; -gestione dei processi e delle procedure di qualità; -sicurezza e conformità; - gestione dei processi amministrativi it (ad es... habilita spa ricerca per il gruppo la figura di un it manager... esperienza nell’implementazione......

SVILUPPATORE IT APPLICATIVO
365 gradi srl

La risorsa, inserita nell’ufficio it e rispondendo all’it enterprise applications manager, si occuperà delle seguenti attività: gestione delle richieste interne sulle applicazioni it gestionali e dipartimentali; ricerca e proposta di soluzioni it, con relativo sviluppo lato software; supporto tecnico......

SVILUPPATORE IT APPLICATIVO
365 gradi srl

La risorsa, inserita nell’ufficio it e rispondendo all’it enterprise applications manager, si occuperà delle seguenti attività: gestione delle richieste interne sulle applicazioni it gestionali e dipartimentali; ricerca e proposta di soluzioni it, con relativo sviluppo lato software; supporto tecnico......

IT Manager settore PET Food
Adami & associati selezione del personale

Requisiti: esperienza comprovata come it manager... gestione del budget: pianificare e gestire il budget it per garantire un utilizzo efficiente delle risorse... collaborazione interfunzionale: collaborare con i dipartimenti di marketing, ricerca e sviluppo, e vendite per sviluppare soluzioni it innovative......

Senior consultant
Key Partner srl

Attività al riporto del director o del manager di riferimento, il senior consultant avrà la responsabilità di contribuire autonomamente alle attività operative di progetti, con particolare riferimento a quelli in ambito operationa excellence e process analysis & improvement, che richiedano competenze......

Helpdesk IT
Randstad Italia spa

Di cosa ti occuperai?in qualità di helpdesk it ti occuperai di: assistenza del personale interno lato it; evadere le richieste effettuate tramite sistema di ticketing; manutenzione dei software; analisi e sviluppo funzionale dei sistemi; supporto e assistenza nella configurazione di eventuali malfunzionamenti......

Tender Specialist
Ricercamy

Tender specialist la persona selezionata risponderà direttamente alla tender manager... com, innovativa società di ricerca e selezione del personale all’avanguardia per metodologia e infrastruttura tecnologica, è alla ricerca di: tender specialist il nostro cliente prt s... ) ed inserimento in piattaforma......

Junior Accounting & Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

We are seeking a motivated and organized individual to join our growing team as a junior accounting & administration specialist (m/f) in this exciting role, you'll gain valuable experience in accounting fundamentals and office administration tasks... responsibilities process accounts payable and receivable......