Vedere l'offerta completa

PROPERTY OPERATIONS MANAGER - LINK APARTMENTS QPN

Descrizione dell'offerta di lavoro

Job Description Uptown Properties has established a legacy of unsurpassed customer service and operational excellence in the management of the finest quality and most diverse housing options throughout Greater Cincinnati. We are currently looking for an experienced, professional and personable Property Manager to take the reins of our scattered portfolio in Florence, Kentucky! This is a full-time, salaried position, starting at $48,000/year, including the incredible benefits listed below: Property Manager Benefits: Paid training Paid Holidays Paid Time Off & Sick Days Employee Resource Program Profit Sharing 401(k) w/ company match Medical, vision, dental, & life insurance Room for advancement in a growing company Free parking Employee Appreciation Events Company sponsored sports teams, book club, and more Property Manager Responsibilities: Directs the overall operational, financial and personnel management of a residential apartment community Leading and managing a team of four, maintaining a positive, professional environment Manage rent collection, revenue growth and financial reporting to achieve financial targets Monitors and adjusts market rates Oversees leasing performance and occupancy Responsible for financial statements, budgeting and expense management Works with stakeholders, vendors, and other departments to ensure properties are maintained to the Uptown standard Providing innovative ways to focus on engagement and retention Working to quickly and cost-effectively resolve any issues Oversees maintenance work order management, ensuring rapid resolutions and satisfaction Provide excellent hospitality and customer service Property Manager Requirements: HS Diploma or equivalent Bachelor's degree Minimum two years experience as a residential Property Manager Experience with scattered portfolios Experience in managing a team of four or more Property Management software experience Rent Manager Proficient in MS Office Experience with managing work orders, monitoring completion and satisfaction Proven experience in managing budgets and controlling expenses Vendor coordination experience Ability to handle emergencies calmly and effectively Clear communication skills, written and verbal Knowledge of Fair Housing laws More about us: Uptown Rental Properties believes in promoting a culture where we are a pleasure to do business with through our core values: Entrepreneurial We seek new opportunities and respond with innovation Excellence We commit to providing best in class products and services Integrity We do what we say we will do in a principled manner Community We support our employees, partners and communities Initiative We empower our people to act and achieve desired results Apply today to join our growing Property Manager team! #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • ZipRecruiter
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 25/11/2024
Data di scadenza
  • 23/02/2025
JR business support operations
GSXecutive

Agire come punto di contatto unico (spoc) per le richieste delle operations e dei clienti... risoluzione dei problemi:- fornire supporto rapido per risolvere i problemi che impattano le operations e il servizio clienti... il candidato che verrà selezionato, inserito nel team aziendale a supporto sia......

Senior Talent Manager
RdPeople

Partecipare alla presentazione dei manager ad interim, ai clienti secondo specifiche necessità... supportare la costruzione e il mantenimento della community di manager e consulenti, assicurando un database internazionale aggiornato, nel rispetto delle esigenze progettuali......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... il candidato ideale dovrà dimostrare una predisposizione per......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... gestire il ciclo di vita completo dei dipendenti, dalla selezione all'uscita, inclusi......

HR Manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... gestire il ciclo di vita completo dei dipendenti, dalla selezione all'uscita, inclusi......

Project Manager Commesse
Magazzini Bracchi Srl

Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... il candidato ideale dovrà dimostrare una predisposizione......

Export Sales Manager
Arrow srl

Realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... export sales manager la risorsa, a diretto riporto della direzione generale, avrà il compito di gestire, sviluppare......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

Selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni... luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... capacità di motivare il team e risolvere i problemi... 13 gdpr 679/16)......