Vedere l'offerta completa

PROPERTY MANAGER LOGISTICS/INDUSTRIAL

Descrizione dell'offerta di lavoro

Leader Real Estate Company. Sector: Logistics/industrial, office, life science and residential properties. Offerta Take responsibility for the delivery of property management services in Italy, to include monthly reporting on general operations. Manage, track and log all lease diary events and ensure appropriate notices are served by solicitors as needed, and in coordination with other company's team members. This will include the management and preparation of tenancy schedules. Promote and subsequently oversee the provision of occupier services within the properties. Develop excellent relationships and undertake regular dialogue with all stakeholders, in particular regularly meeting and communicating with all key occupiers. Solicit feedback from occupiers on property management performance through informal and formal channels. Identify any areas for improvement and act upon these. Monitor for any occupier matters that may influence valuation/investment considerations including assistance in monitoring occupiers' compliance. Understand the principal terms of occupier leases and the impact on the management of the property and the owner's obligations. Ensure that the on-site staff and tenants comply with all statutory requirements, including all Health and Safety matters, Fire and Environmental Risk Assessments etc. Ensure the production of service specifications, contracts and associated documentation properly represents the service requirement of the property, reflect the standards expected and are presented and executed in accordance with company guidelines. Ensure smooth transition of relevant individual properties on acquisition or sale as appropriate. Manage and promote activities related to ESG, building energy performance, CRREM, energy consumption and renewables. Work closely with the finance team preparation of financial reports including quarterly reports and annual budgets in respect of assets. Monitor raising of tenant invoices for rent and service charge working closely with the company finance team. Check and process supplier invoices related to services provided to the assets. Prepare, implement monitor and control of all service charge budgets and management accounts. Co-ordinate the input of internal resources, occupier consultation and Landlord approval, ensuring strict adherence to the lease obligations, internal programmes and codes of practice. Review arrears reports for both property accounting and corporate accounting, ensuring that the accounting teams are supported in the recovery of debt and that action taken is first agreed with the client. Prepare responses to ad-hoc quantitative and qualitative investor queries. In conjunction with the building management teams, ensure the procurement of all supplies and services at the property is undertaken. Minimum of seven years experience. #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Buscojobs
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 25/11/2024
Data di scadenza
  • 23/02/2025
Senior Talent Manager
RdPeople

Partecipare alla presentazione dei manager ad interim, ai clienti secondo specifiche necessità... supportare la costruzione e il mantenimento della community di manager e consulenti, assicurando un database internazionale aggiornato, nel rispetto delle esigenze progettuali......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... il candidato ideale dovrà dimostrare una predisposizione per......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... gestire il ciclo di vita completo dei dipendenti, dalla selezione all'uscita, inclusi......

HR Manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... gestire il ciclo di vita completo dei dipendenti, dalla selezione all'uscita, inclusi......

Project Manager Commesse
Magazzini Bracchi Srl

Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... il candidato ideale dovrà dimostrare una predisposizione......

Export Sales Manager
Arrow srl

Realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... export sales manager la risorsa, a diretto riporto della direzione generale, avrà il compito di gestire, sviluppare......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

Selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni... luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... capacità di motivare il team e risolvere i problemi... 13 gdpr 679/16)......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......