PROGRAM MANAGER, AGCO BUSINESS SERVICES STAKEHOLDER MANAGEMENT
Descrizione dell'offerta di lavoro
AGCO is a part of the solution! Join us to make your contribution.
Your Impact You oversee the execution of functional roadmaps and work with functional leads to communicate and implement organizational changes You liaise with functions, communication, change management and HR stakeholders to support the transformation You support story lining and presentation development for key (senior) management meetings You create central communication materials, including change story slides, key messages, talking points, FAQs and briefing guides Your Experience and Qualifications Master’s degree in Business Administration, Communications, Marketing or a related field Minimum 5-7 years of experience in (Senior) Stakeholder management, program management or project management Significant experience within a global organization is preferred Excellent strategic communication and presentation skills Your Benefits Attractive, fair remuneration including participation in our bonus scheme and reimbursement of commuting expenses Cafeteria system with additional elements you can pick from Balance of work, family and free time due to flexible working opportunity and the possibility of hybrid/remote work including home office monetary allowance Private health insurance, dental services and compensation for the purchase of computer monitor glasses Employee Assistance Program including professional counselling, webinars, sports challenges and newsletters Development opportunities including monthly trainings held by the local training team and teacher guided language classes Your Workplace AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden in the 11th district, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global support to all AGCO global factories and sites in Finance, HR, IT, Purchasing, Customer Experience and Engineering functions.
The office is easily accessible by car and public transport.
Restaurants, cafés and a shopping center are also located around the office.
We value inclusion and recognize the innovation a diverse workforce delivers to our farmers.
Through our recruitment efforts, we are committed to building a team that includes a variety of experiences, backgrounds, cultures and perspectives.
Join us as we bring agriculture into the future and apply now!
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 25/10/2024
- 22/01/2025
Referente di un hub produttivo con società che spaziano dalla consulenza strategica, alla comunicazione integrata, all’editoria, agli eventi, ai droni, è alla ricerca di una/un junior business controller... chi ricoprirà il ruolo sarà chiamato a: comprendere la meccanica di ciascun segmento produttivo......
Il project manager sarà inoltre responsabile della gestione del team di progetto, della facilitazione della comunicazione e della risoluzione dei conflitti... il project manager garantirà che i progetti vengano consegnati in tempo, nel rispetto del budget e con soddisfazione delle parti interessate......
Gestione del flusso informativo e documentale relativo ai progetti; gestione dei clienti, partner dei progetti, portatori di interesse e soggetti esterni, direttamente o indirettamente coinvolti nelle attività progettuali; comunicazione, disseminazione, stakeholder engagement, processi partecipativi......
Experience with task management systems like click up... we are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager multi-channel e-commerce to join our team... strong initiative... communication and organization: fluent communication in......
Future energy agenzia partner di enel da oltre 10 anni, seleziona 1 area manager da inserire in azienda nel settore luce e gas residenziale e business... la figura selezionata si occuperà di: creare e gestire rete commerciale nella regione emilia romagna in ambito residenziale e business......
Cosa ti aspetta?sarai coinvolto all'interno di progetti innovativi, svolgendo attività di projects management con i principali stakeholder, traducendo le esigenze aziendali in requisiti prestazionali per l'infrastruttura it... svolgerai la tua attivita' in modalita' ibrida presso la sede di milano......
Requisiti di lavoro requisiti: esperienza comprovata in ruoli di export sales management... realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... ue 679/2016 e ss......
L’attività formativa prevede: supporto a discenti lavoratori in ambito project management supporto a discenti lavoratori al fine di fargli apprendere la metodologia itil la capacità di progettare e sviluppare materiali multimediali e piattaforme e-learning verrà ritenuta un plus......
Job in pharma per un'importante azienda farmaceutica italiana in forte crescita, operante nello sviluppo e nella commercializzazione di farmaci, dispositivi medici ed integratori alimentari, titolare di licenze, brevetti internazionali e marchi fortemente affermati sul mercato, ricerca un/a area manager......
Stiamo selezionando un/a sales manager da inserire nel nostro team commerciale... breve descrizione del lavoro sviluppare relazioni commerciali con clienti esistenti e potenziali identificare nuove opportunità di business rappresentare l’azienda e promuovere i prodotti e le soluzioni eda a partner e......