Vedere l'offerta completa

ORDER DESK SUPPORT (INTERNSHIP)

Milano - Lombardia

Descrizione dell'offerta di lavoro

Position Summary Order management and customer care support with focus on specific products, customers and activities assigned.
Role and Responsibilities Orders process.
orders requisites management; orders entry, check, maintenance and processing towards targets Support.
back office support, system settings, data update, price grids upload etc Monitoring.
data correctness, activity progress and deadlines of the activities assigned.
Reporting.
data and reports update (eg.
Daily progress, Weekly sales etc) Communication.
communication with colleagues, other depts, agents and customers.
Collaboration.
collaboration with other colleagues and depts.
(eg SCM, Sales, Credit, Logistics etc) Skills and Qualifications Educational Background.
Bachelor’s degree.
Computer Knowledge.
Good Office knowledge (Excel required).
Language Knowledge.
Good written and good spoken English.
Travel required.
n.
.
Others.
n.
.
* Please visit Samsung membership to see Privacy Policy, which defaults according to your location, at.
https://account.
amsung.
om/membership/policy/privacy.
You can change Country/Language at the bottom of the page.
If you are European Economic Resident, please click here.
https://europe-samsung.
om/ghrp/PrivacyNoticeforEU.
tml Job Alerts.
If you would like to be notified of new opportunities when they are posted, please click here.
You will be asked to create an account first if you do not already have one.
Samsung Electronics is a global leader in technology, opening new possibilities for people everywhere.
Through relentless innovation and discovery, we are transforming the worlds of TVs, smartphones, wearable devices, tablets, digital appliances, and network systems, and the entire semiconductor industry with our memory, system LSI, foundry, and LED solutions.
Samsung is also leading in the development of the Internet of Things through, among others, our Smart Home and Digital Health initiatives.
Since being established in , Samsung Electronics has grown into one of the world’s leading technology companies, and become recognized as one of the top global brands.
Our network now extends across the world, and Samsung takes great pride in the creativity and diversity of its talented people, who drive our growth.
To discover more, please visit our official newsroom at (https://news.
amsung.
om/global/).
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Samsung Electronics Italia S.p.A
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Tipo di Contratto
  • Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 20/08/2024
Data di scadenza
  • 18/11/2024
Sistemista junior help desk 1° livello
Sincrono formazione srl

Se siete interessati a ricevere ulteriori dettagli della richiesta, potete inviare un curriculum vitae aggiornato all'indirizzo mail, specificando la posizione per la quale vi candidate (help desk liv... gruppo sincrono, holding company ict di consulenza e formazione che opera sul mercato dal 1993, sta......

Tecnico assistenza Help Desk
Intesi s.r.l.

Chrome), competenza nell'utilizzo della suite google (gmail, google calendar, google sheets, google document)utilizzo di almeno un software internet per chat e video meeting (skype, google meet,hangout, zoom) varie: conoscenza ed utilizzo prodotti suite atlassian (confluence,jira) e conoscenza ed utilizzo......

Technical Support Pre - After Sales
Studio Santagostino

Sede: milano paese: italia tipo di contratto: tempo indeterminato descrizione: azienda di progettazione e produzione di gruppi di continuità ricerca una figura di technical support pre - after sales la risorsa dovrà occuparsi dell’assistenza tecnica dei clienti, interagendo con l’hq e le funzioni marketing......

SUPPORT E SOFTWARE TESTING OCS
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Cosa ti aspetta?sarai coinvolto all'interno di progetti innovativi, svolgendo attività di support e software testing ocs e ti occuperai di eseguire test e analizzare i risultati, creare e raccogliere log per la documentazione in fase di test e redigere una guida alla risoluzione delle problematiche all'interno......

Help desk
Programs & projects consulting s.r.l.

E 216/03... chi siamo? siamo una società che opera con successo nel campo ict su tutto il territorio nazionale da oltre 20 anni... siamo il tuo partner tecnologico!... vuoi lasciare il segno? in programs & projects consulting avrai la possibilità di accrescere le tue competenze informatiche in......

Help Desk II Livello
Effetto Domino srl

L’azienda prevede uno smart working libero ma suggerisce il 50%, ovviamente dopo un periodo iniziale di affiancamento e conoscenza diretta... più nel dettaglio seguirà i test e, quando viene rilasciata la soluzione, seguirà la fase di system integration dal cliente e, qualora fosse idoneo, potrà anche......

German Solution Coach for Majorel Italy
Majorel Italy srl

As a solution coach you’ll be responsible for giving quality support to your team, in order to deliver exceptional service to the clients... responsibilities• support the performance of audits and monitoring of csrs to ensure compliance with previously established service quality criteria......

Eduployment programme Specialist Napoli.
Eduployment

Assumes the role of a trusted 'buddy' for participants, offering a reliable and confidential support system during their transition period and employment at the healthcare institution... phase 2, eduployment programme: internship & career boost supports and assists the participants in preparing and......

German Trainer for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... as a trainer, you will support the training and quality department in all of its functions to obtain the maximum levels of quality required by the client and the company......

Technical Leader
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Cosa ti aspetta? siamo alla ricerca di un figura che in qualità di technical leader si occuperà della seguenti attività: focal point tecnico delle attività coinvolte; partecipazione alla stesura di un piano di migrazione rispettando le tempistiche; partecipazione alla stesura dei run book di migrazione......