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OFFICE MANAGER, RECEPTIONIST & ADMINISTRATIVE ASSISTANT

Descrizione dell'offerta di lavoro

We have been commissioned by our pharmaceutical client in Basel to search for a Receptionist & Administrative Assistant This is a long-term temporary position with the option for permanent employment. Tasks: Offer general assistance to guests Manage the processes for incoming and outgoing mail, handle deliveries, and coordinate with local delivery services Provide administrative assistance to colleagues in the office as needed Arrange interviews or meetings Coordinate travel and accommodation arrangements within Switzerland for senior members of the global organization Collaborate with executive and senior administrative assistants to address requests and inquiries from senior managers Manage and order office and kitchen supplies, organize catering for group meetings, and occasionally run errands (e.g., for lunch or kitchen supplies) Supervise kitchen areas to ensure they are well-stocked and tidy Serve as the contact point for external service providers related to building maintenance (cleaning, repairs, etc.) Plan and oversee repairs, installations, and upgrades of office and kitchen equipment as required Assist management in negotiating with office vendors and service providers, and implement cost-saving and recycling initiatives Develop and uphold office protocols, facilities management, and maintenance procedures Support the organization and coordination of local and European events Develop and maintain emergency response plans Requirements Previous experience in office management and reception in an international and multi-cultural environment would be of advantage Fluent in English and German Very good Microsoft Office skills Strong organizational- and excellent interpersonal skills & with strong customer focus Demonstrates flexibility and adaptability with a proactive, positive mindset Don't miss this opportunity and apply today! Your contact: Andrea Alfonsi, ... Branche: Pharma-Industrie Funktion: Administration/Lohn- und Gehaltsabrechnung Führungsperson: Nein Anstellungsart: Temporäre Arbeit Karrierestufe: Angestellte/r
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Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Gi Group SA
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 01/10/2024
Data di scadenza
  • 30/12/2024
Personal Assistant/Executive Assistant
Effetto domino srl

Per questa ragione siamo alla ricerca di una figura in grado di coprire sia il ruolo di personal assistant che di executive assistant... la persona scelta dovrà inizialmente, lavorando da remoto, dare un supporto sia al manager che alla sua famiglia nel trasferimento... una volta effettuato il trasloco......

CREDIT MANAGER DIGITAL ASSISTANT
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Receptionist per front office alberghiero
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Per family hotel metropolitan 4 stelle di milano marittima stiamo selezionando nuove figure per il ruolo di receptionist solo con esperienza pregressa nel settore per la stagione 2025 l'occupazione è stagionale da maggio a settembre... benefit: orario flessibile vitto e alloggio disponibilità: turni......

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Back office
Adami & associati selezione del personale

Il candidato ideale avrà esperienza pregressa nel ruolo di back office manager o posizione equivalente, preferibilmente nel settore tecnico... luogo di lavoro: fizzonasco (milano) responsabilità principali: fornire supporto al coordinamento delle attività del personale del servizio tecnico, seguendo......

Area manager italia segmento pubblica amministrazione
Adami & associati selezione del personale

Esperienza: da 3 a 5 anni come area manager in contesti affini... lavorare a stretto contatto con il reparto back office per la gestione operativa delle gare... collaborare con un senior sales area manager durante l’on boarding e nella divisione del mercato... ubicazione: castiglione delle stiviere descrizione......

Area manager italia
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Digital Project Manager a Legnago (VR)
NetStrategy

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Property manager
Affitti brescia

Il professionista ricercato è un property manager e dovrà aver maturato almeno 3 anni di esperienza in posizione analoga come libero professionista o all'interno di un'organizzazione... verrà inserito all'interno del nostro team di professionisti specializzati nella gestione delle proprietà immobiliari......

Client Relationship Manager
Adami & associati selezione del personale

Conoscenza dei sistemi operativi informatici e del software ms office... stiamo attualmente cercando un client relationship manager che sarà il punto di contatto principale per i nostri clienti... descrizione della posizione: il nostro cliente è uno studio legale commerciale leader nel fornire consulenza......