NIGHT AUDITOR
Descrizione dell'offerta di lavoro
the ideal candidate will be responsible for ensuring the safety and comfort of our guests and handling any issue that may arise during the night.
this role requires a leader, with excellent problem-solving skills and the ability to manage pressure.
main responsibilities.
– oversee hotel operations during the night shift.
– handle check ins, check outs, cashier operations, guests’ assistance and conciergerie, according to borgo santo pietro and lhw procedures, in compliance with our code of conduct.
– handle guest complaints and issues promptly and efficiently.
– ensure the safety and security of our guests.
– daily closure & cashier check for all hotel venues, accounting reports, posting control highlighting any discrepancy and checking financial transactions.
– assist with all guest’s requests.
– handle & assist emergencies according to procedures and provide first aid if necessary.
– coordinate with local law enforcement and emergency services as needed.
– submit a night report daily.
candidate profile.
– fluent level of english and italian languages.
– previous work experience in a similar position in 5 stars hotels is an asset.
– knowledge of hospitality software and accounting checks.
– ability to work independently and handle stressful situations.
details of the offer.
full time, seasonal contract location.
chiusdino (si), italy period.
spring – autumn we offer a competitive package, food and accommodation included.
only shortlisted candidates will be contacted.
Dettagli dell'offerta
- Borgo santo pietro
- 26/11/2024
- 24/02/2025
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Gestire i rapporti con consulenti fiscali, del lavoro e sindacali... comprendere i fattori di rischio specifici del ruolo... collaborare con i dipartimenti commerciali, acquisti, produzione, magazzino e logistica... capacità di gestire gli aspetti amministrativi di un'azienda con attività immobiliare......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Modalità contrattuali: rapporto di lavoro subordinato a tempo pieno e indeterminato con prova di tre mesi... dopo un periodo di formazione iniziale, sarà in grado di gestire autonomamente almeno tre normative... benefit: assegnazione di auto aziendale... conoscenza dei dvr d......
Nello specifico si occuperà di: monitorare ed analizzare gli scostamenti di produzione e di acquisto; elaborare delle analisi dei costi industriali e controllare gli stock di magazzino e la valorizzazione delle scorte; effettuare la consuntivazione delle commesse e monitorare la relativa marginalità......
Si richiede:conoscenza della norma iso 9001tecniche di auditing (gradita qualifica auditor iso 19011); preferenzialestrumenti per la gestione della qualità (problem solving)pacchetto officedisegno tecnico 2d e 3dgradita conoscenza saplingue conosciute: inglese b1 scritto e parlato dettagli il nostro......
Lavora con noi e scegli la città e il locale che preferisci!contattaci subito per diventare una ragazza immagine di successo! abbiamo oltre 150 offerte di lavoro nei night club, discoteche e locali di tutta italia... lavoro legale: non siamo impresari, ma un’agenzia seria e professionale......
Sede di lavoro: lecce... lgs 215/03 e 216/03'... significa scegliere una realtà che sviluppa, costruisce, possiede e opera in ambito eolico, solare e nel settore biogas e biometano, generando energia e gas da rifiuti organici, promuovendo la sensibilità ambientale attraverso l’economia circolare......