Vedere l'offerta completa

LEGAL COMPLIANCE OFFICER

Descrizione dell'offerta di lavoro

Synergie Italia - Agenzia per il lavoro spa, filiale di Milano Cadorna, ricerca per azienda operante nella pubblica amministrazione: Legal Compliance Officer La risorsa verrà inserita all'interno della struttura di riferimento che svolge verifiche e controlli di compliance in ogni fase del processo di appalto. A tal fine riceve la documentazione per le opportune verifiche e i relativi controlli prima della indizione della procedura ad evidenza pubblica. La struttura segnala le difformità di legge riscontrate nella documentazione richiedendo le opportune modifiche, ritrasmettendo alle strutture tecniche i documenti per la revisione delle difformità rilevate.. La risorsa selezionata si occuperà di: Verificare la conformità della documentazione delle procedure ad evidenza pubblica al codice degli appalti; Verificare il rispetto degli standard documentali forniti dalla struttura competente alle strutture tecniche. Si richiede: Laurea in giurisprudenza; Conoscenza del nuovo codice degli appalti, in particolare delle procedure ad evidenza pubblica e dei contratti pubblici; Breve esperienza in una società pubblica o a controllo pubblico, anche con forme di lavoro flessibili (stage, partita IVA, ecc.), nella gestione di gare d’appalti. Luogo di lavoro: Milano (zona Garibaldi). Orario di lavoro: full time, 38,45 ore settimanali, da lunedì al venerdì. Si offre iniziale inserimento con contratto in somministrazione della durata di 6 mesi, con possibilità di proroga. CCNL Commercio, 3° livello + ticket €7 per le giornate in presenza. L'offerta è rivolta a candidatə nel rispetto del Dlgs 198/2006 e dei Dlgs 215/2003 e 216/2003. Le persone interessate sono invitate a leggere l' ex artt. 13 e 14 del Reg. UE 2016/679. Aut. Min. Prot. N. 1207 – SG del 16/12/2004
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Synergie Italia Spa
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 10/12/2024
Data di scadenza
  • 10/03/2025
Compliance Officer Italian
Shitcoins.club - Bitomat.com

Stiamo cercando una persona brillante, esperta e motivata per lavorare part-time, circa 4/5 ore a settimana, come aml compliance officer per un'azienda italiana che opera con atm per criptovalute... ulteriori informazioni saranno fornite via e-mail... compiti regolari del ruolo:? monitorare la conformità......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Requisiti di lavoro if you are eligible for the above listed position, please contact us at *****@*****) we shall send you an appointment letter (benefit and entitlement)... administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer......

CEO Italian company - CEO azienda italiana
Shitcoins.club - Bitomat.com

Requisiti di lavoro cerchiamo una persona per il ruolo di ceo nella nostra azienda che:? sia residente in italia? non abbia precedenti penali? abbia esperienza in ambito aml compliance e/o nel settore finanziario? preferibilmente una laurea in finanza, economia o giurisprudenza? parli inglese a un livello......

Accounting Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

Ensure compliance with all relevant accounting standards, regulations, and tax laws... for our plant based in cavaion veronese we are looking for a highly motivated accounting administration specialist (m/f) the ideal candidate will have a proven track record in managing accounting operations, ensuring......

Customer service representative - german - milan
Majorel italy srl

We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... creativity, excellence, and respect are the values that guide our work... at majorel we are committed to equal opportunities between men and women......

Greek Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... explore you careers possibilities and work on your personal development... requisiti di lavoro requirements your profile: must have • cosmetology background......

Greek Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... explore you careers possibilities and work on your personal development... creativity, excellence and respect, our fundamental values, drive everything we......

English Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... explore you careers possibilities and work on your personal development... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution......

English Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... explore you careers possibilities and work on your personal development... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information......

Customer Service Representative - German - Milan
Majorel Italy srl

We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... creativity, excellence, and respect are the values that guide our work... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and......