Vedere l'offerta completa

HR OFFICER (FLUENT IN ENGLISH LANGUAGE)

Roma - Lazio

Descrizione dell'offerta di lavoro

Adecco Italia Spa is looking for a HR OFFICER.The profile will be working in Rome’s Office and will be engaged in HR projects and administrative work (e.g., implementation of the seat agreement between the agency and the government, liaison with local authorities etc.) under the supervision of the line manager from Payroll and Entitlements Sector (PES).He/she will be responsible for the following tasks:Ensuring efficient communication with Staff;Collecting the relevant documents, checking them, preparing files and ensuring proper and accurate circulation;Liaising with internal and external stakeholders (e.g. local Authorities, medical clinics, etc.) guaranteeing a timely follow-up of the processed instances;Carrying out research and liaising with national and local authorities on matters related the national and local legislation and context;Support the development of a framework for staff and personnel related matters for the specific country operations they are assigned to where relevant;Supporting the Head of Payroll and Entitlements Sector and its team members, providing the needed administrative support and arising ad-hoc tasks.Eligibility criteriaCandidates will be considered eligible for selection on the basis of the following formal criteria to be fulfilled by the deadline for applications:1. Be entitled to their full rights as citizens.2. Have a thorough knowledge of Italian and English language.3. Have fulfilled any obligations imposed by laws on military service.4. Meet the character requirements for the duties involved1Selection criteriaEssential:1.Three-year University degree in Administration, Human Resources and/or other relevant fields.2.Previous relevant professional experience in similar tasks of at least 2 years.3.Excellent command of English and Italian4.Excellent knowledge of MS Office (Word, Excel, Outlook)Advantageous1.Previous experience in Human resources activities2.Previous experience within an international and multicultural environmentWe offer a fixed-term contract for 3 months (renewable). Gross monthly salary 4070€. Duty station Rome.Categoria Professionale: Risorse Umane / RecruitmentSettore: PUBBLICA AMMINISTRAZIONECittà: Roma (Roma)Esperienza lavorativa:

HR Specialist - 24 mesi

Istruzione:

Laurea Magistrale

Conoscenze linguistiche:

Inglese - Livello Ottimo

Competenze richieste:

Risorse Umane - Tecniche di selezione del personale, livello OttimoRisorse Umane - Tecniche di selezione, livello OttimoProgettazione / Disegno tecnico - Microsoft Office, livello Ottimo

Disponibilità oraria:

Full Time

I candidati, nel rispetto del D.lgs. 198/2006, D.lgs 215/2003 e D.lgs 216/2003, sono invitati a leggere l'informativa sulla privacy consultabile sotto il form di richiesta dati della pagina di candidatura (Regolamento UE n. 2016/679).ATTENZIONE: Abbiamo rilevato la presenza in rete di molti annunci falsi; prendi visione dei nostri consigli per riconoscere i tentativi di truffa sulla pagina dedicata al phishing su adecco.it. Adecco Italia S.p.A. (Aut. Min. Prot. N.1100-SG del 26.11.2004).
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Adecco Italia Spa
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Tipo di Contratto
  • Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 09/01/2025
Data di scadenza
  • 09/04/2025
HR Generalist Administration - Padova
Studio Pavan Srl

Analisi e raccolta dei fabbisogno di formazione in base alle linee guida fornite dall’area hr... la figura riportando al responsabile hr di plant si relazionerà con due colleghi afferenti all’area hr al fine di suddividersi le attività in base alla priorità aziendali e alle scadenze normative... com/offerta-lavoro/hr-administration-padova/......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Conoscenza approfondita delle leggi e delle normative hr in italia... descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... monitorare la conformità alle normative hr locali e statali e mantenere la documentazione relativa... familiarità con i sistemi di gestione hr e......

Pingu’s English Ferrara Summer Camp
Pingu’s English Ferrara

Pingu’s english ferrara is looking for english teachers and educators for summer camps... job type: collaboration (single working weeks could also be selected if not available the whole summer period) work location: ferrara (in person) requisiti di lavoro qualifications required: english language certificate......

HR TALENT & EMPLOYER BRANDING
365 gradi srl

Il dipartimento hr è comporto da due risorse suddivise per specialties e risponderà all’hr manager... per azienda cliente multinazionale italiana operante nel settore metalmeccanico, con forte orientamento al mercato estero, con sedi italiane ed estere, stiamo ricercando per incremento del team hr, un/a......

Business Developer HR - Full remote
G&S Swiss Solutions

Per progetto di sviluppo interno, ricerchiamo un business developer hr da inserire nel nostro sales department italia... requisiti di lavoro skills: diploma o laurea esperienza di almeno 2 anni in ambito sales hr conoscenza del mercato hr e dei servizi di head hunting gestione clienti scouting e sviluppo......

TIROCINANTE CURRICULARE HR SEDE FOLIGNO
Media-work perugia srl

), - partecipazione a progetti hr specifici e iniziative di miglioramento continuo... il tirocinante supporterà il team hr nelle attività quotidiane, contribuendo alla gestione dei processi di selezione e sviluppo del personale... offriamo: - tirocinio curriculare, - possibilità di acquisire competenze......

Esperto Amministrazione HR e Payroll
Arrow srl

Requisiti di lavoro requisiti esperienza di minimo 5 anni in un ruolo analogo, preferibilmente maturata in ambito assicurativo; capacità di analisi dei dati; conoscenza dei principali software per elaborazioni dati e statistiche hr... per una compagnia assicurativa nostra cliente, siamo alla ricerca......

English Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Requisiti di lavoro requirements your profile: must have • cosmetology background • cosmetics and luxury sensitivity • excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction • customer orientation, problem solving skills, teamwork • native language skills in english or at least......

English Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner requisiti di lavoro requirements your profile: must have • hair color background • cosmetics and luxury sensitivity (personal interest) •......

English Beauty Advisor for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Requirements must have * excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction * customer orientation, problem solving skills, teamwork * native language skills in english or at least c1 level knowledge * french knowledge b2 (written, spoken and read) is a plus * good it skills......