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HELP DESK SUPPORT - BANKING SECTOR

Milano - Lombardia

Descrizione dell'offerta di lavoro

Adecco Credit & Banking is hiring for the Italian Branch of one of the world`s leading financial institutions Help Desk Support - Banking Sector The role is for a Junior technology experienced in supporting End-users technology (preferably in the Banking sector or similar) The ideal candidate.
? Good written and spoken English; ? Team work oriented and able to provide assistance to a Senior colleague who will coach; ? Microsoft certification in basic apps (word, excel, outlook) would preferrable; ? Engages in business impacting production incidents and end-user problem tickets to work through to resolution, including pc/laptop/thin client hardware, pc / Virtual desktop software, printer 1st level diagnosis, Audio Visual / Telepresence troubleshooting, Blackberry / Android / IOS mobility devices, network connectivity, etc.; ? Software and system fault diagnosis, analysis and fix; ? Ownership of all user problems through to completion; ? Proactively keeps customer updated with problem status at all times; ? Identifying and reporting risk as appropriate in accordance with the guidelines provided; ? Engaging with technology partners & vendors on a day to day basis.
Based in Milan, Ral to be defined, Fixed term contract 12 months.
Data inizio prevista.
Categoria Professionale.
Help Desk / Assistenza Informatica Città.
Milano (Milano) Disponibilità oraria.
Full Time I candidati, nel rispetto del D.
gs.
, D.
gs e D.
gs , sono invitati a leggere l`informativa sulla privacy consultabile sotto il form di richiesta dati della pagina di candidatura (Regolamento UE n.
).
ATTENZIONE.
Abbiamo rilevato la presenza in rete di molti annunci falsi; prendi visione dei nostri consigli per riconoscere i tentativi di truffa sulla pagina dedicata al phishing su adecco.
t.
Adecco Italia S.
.
.
(Aut.
Min.
Prot.
N.-SG del ).
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Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Adecco Italia Spa
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Tipo di Contratto
  • Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 18/09/2024
Data di scadenza
  • 17/12/2024
Sistemista junior help desk 1° livello
Sincrono formazione srl

Gruppo sincrono, holding company ict di consulenza e formazione che opera sul mercato dal 1993, sta selezionando per un'importante opportunità professionale per un nostro cliente su roma, un sistemista junior help desk 1° livello, l'attività sarà svolta in sede, *il candidato verrà inserito in progetti......

Tecnico assistenza Help Desk
Intesi s.r.l.

Chrome), competenza nell'utilizzo della suite google (gmail, google calendar, google sheets, google document)utilizzo di almeno un software internet per chat e video meeting (skype, google meet,hangout, zoom) varie: conoscenza ed utilizzo prodotti suite atlassian (confluence,jira) e conoscenza ed utilizzo......

Help desk
Programs & projects consulting s.r.l.

La nostra mission è quella di fornire prestazioni ad alto valore aggiunto tramite lo studio di soluzioni e la conseguente erogazione di servizi inerenti il settore dell’information & communication technology... chi siamo? siamo una società che opera con successo nel campo ict su tutto il territorio nazionale......

Help Desk II Livello
Effetto Domino srl

Nell'ambito dell’attività di realizzazione progetti it per i clienti, necessitano di una figura tecnica supportare il team partecipando alla gestione di problematiche nello sviluppo e gestione dei prodotti sviluppati... il nostro cliente è un solution provider del mercato dell’energia in fase di espansione......

Technical Support Pre - After Sales
Studio Santagostino

Sede: milano paese: italia tipo di contratto: tempo indeterminato descrizione: azienda di progettazione e produzione di gruppi di continuità ricerca una figura di technical support pre - after sales la risorsa dovrà occuparsi dell’assistenza tecnica dei clienti, interagendo con l’hq e le funzioni marketing......

SUPPORT E SOFTWARE TESTING OCS
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Cosa ti aspetta?sarai coinvolto all'interno di progetti innovativi, svolgendo attività di support e software testing ocs e ti occuperai di eseguire test e analizzare i risultati, creare e raccogliere log per la documentazione in fase di test e redigere una guida alla risoluzione delle problematiche all'interno......

German Solution Coach for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... responsibilities• support the performance of audits and monitoring of csrs to ensure compliance with previously established service quality criteria... are you also #driventogofurther?......

German Trainer for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... as a trainer, you will support the training and quality department in all of its functions to obtain the maximum levels of quality required by the client and the company......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... job responsibilities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......

Customer service representative - majorel italy - rome
Majorel italy srl

Together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... a core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter... majorel is now teleperformance......