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HELP DESK SUPPORT - BANKING SECTOR

Milano - Lombardia

Descrizione dell'offerta di lavoro

Adecco Credit & Banking is hiring for the Italian Branch of one of the world's leading financial institutionsHelp Desk Support - Banking SectorThe role is for a Junior technology experienced in supporting End-users technology (preferably in the Banking sector or similar)The ideal candidate: • Good written and spoken English;• Team work oriented and able to provide assistance to a Senior colleague who will coach;• Microsoft certification in basic apps (word, excel, outlook) would preferrable;• Engages in business impacting production incidents and end-user problem tickets to work through to resolution, including pc/laptop/thin client hardware, pc / Virtual desktop software, printer 1st level diagnosis, Audio Visual / Telepresence troubleshooting, Blackberry / Android / IOS mobility devices, network connectivity, etc.;• Software and system fault diagnosis, analysis and fix;• Ownership of all user problems through to completion;• Proactively keeps customer updated with problem status at all times;• Identifying and reporting risk as appropriate in accordance with the guidelines provided;• Engaging with technology partners & vendors on a day to day basis.Based in Milan, Ral to be defined, Fixed term contract 12 months.Categoria Professionale: Help Desk / Assistenza InformaticaCittà: Milano (Milano)Disponibilità oraria:

Full Time

I candidati, nel rispetto del D.lgs. 198/2006, D.lgs 215/2003 e D.lgs 216/2003, sono invitati a leggere l'informativa sulla privacy consultabile sotto il form di richiesta dati della pagina di candidatura (Regolamento UE n. 2016/679).ATTENZIONE: Abbiamo rilevato la presenza in rete di molti annunci falsi; prendi visione dei nostri consigli per riconoscere i tentativi di truffa sulla pagina dedicata al phishing su adecco.it. Adecco Italia S.p.A. (Aut. Min. Prot. N.1100-SG del 26.11.2004).
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Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Adecco Italia Spa
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Tipo di Contratto
  • Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 23/08/2024
Data di scadenza
  • 21/11/2024
Sistemista junior help desk 1° livello
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Gruppo sincrono, holding company ict di consulenza e formazione che opera sul mercato dal 1993, sta selezionando per un'importante opportunità professionale per un nostro cliente su roma, un sistemista junior help desk 1° livello, l'attività sarà svolta in sede, *il candidato verrà inserito in progetti......

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Help desk
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E 216/03... chi siamo? siamo una società che opera con successo nel campo ict su tutto il territorio nazionale da oltre 20 anni... siamo il tuo partner tecnologico!... vuoi lasciare il segno? in programs & projects consulting avrai la possibilità di accrescere le tue competenze informatiche in......

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Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... job responsibilities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......

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