Vedere l'offerta completa

FINANCE SUPERVISOR

Descrizione dell'offerta di lavoro

Tailor&Fox – your HR Business Partner - for a Company that operates in the field of Prevention, Protection and Security for Individuals and Companies - has asked us to search for the following professional profile: FINANCE SUPERVISOR The ideal candidate will be responsible for overseeing the company’s Administration, Finance, and Controlling functions , as well as managing Investor Relationships . This role is critical for driving Financial strategy, ensuring compliance, and supporting decision-making through accurate Financial analysis and Reporting. The main responsibilities are: Oversee financial operations , including budgeting, forecasting , and cost management ; Ensure timely preparation of Financial Reports ; Monitor and control operating expenses, optimizing cost efficiency across the business; Manage communications with Investors and ensure transparency and compliance in financial disclosures; Ensure the Company’s compliance with local, national, and international financial regulations; Manage Cash Flow , ensuring sufficient liquidity for daily operations and strategic investments; Oversee Banking relationships and debt financing activities; Supervise and mentor the AFC department and resources. Requirements: Bachelor’s degree in Finance, Accounting, or a related field Minimum 3 years of experience in Finance Management, Administration, and Controlling or Consulting firms (Big 4 experience is a plus) Investor Relationships management experience is preferred Excellent communication and presentation skills, with the ability to convey complex financial information clearly Strong organizational and leadership abilities, with attention to detail. Workplace : Milan centre.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Tailor Fox Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 28/09/2024
Data di scadenza
  • 27/12/2024
Analisti Funzionali ambito finance su Milano
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo analisti funzionali in ambito assicurativo sulla sede di milano... competenze personali dei candidati: capacita' di lavorare in team, capacita' di multitasking e gestione delle priorita'; attenzione ai dettagli e metodicita'; capacita' di analisi e problem solving; flessibilita' e adattabilita'......

Analisti Funzionali ambito Finance Milano/Torino/Roma
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Competenze personali dei candidati: capacita' di lavorare in team, capacita' di multitasking e gestione delle priorita'; attenzione ai dettagli e metodicita'; capacita' di analisi e problem solving; flessibilita' e adattabilita'; buone doti di comunicazione; capacita' di gestione dello stress; essere......

Mechanical and Civil Supervisor
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del cliente: la nostra azienda cliente è una multinazionale tedesca attiva nel campo del fotovoltaico industriale... modalità di candidatura: i candidati in possesso dei requisiti richiesti possono inviare il proprio curriculum, in formato word o pdf, a adami e associati......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Assistente risorse umane
Innova Finance

Il ruolo hr in innova finance è orientato alla fidelizzazione, all’accrescimento della satisfaction interna e all’employer branding dei dipendenti e dei futuri candidati... innova finance fornirà una formazione specifica per l’acquisizione della “brand awareness” e delle competenze necessarie focalizzate......

Analisti Funzionali Torino
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo analisti funzionali in area banking/ finance sulla sede di torino... costituira’ titolo preferenziale la conoscenza dei principali prodotti per l’area finance attualmente presenti sul mercato... il candidato ideale ha consolidato un’esperienza di almeno 2 anni presso realta’ di consulenza......

AGENTE COMMERCIALE
Innova finance

Cosa offriamo ai nostri consulenti: formazione e affiancamento; un percorso di crescita professionale al raggiungimento degli step stabiliti; un sistema di lavoro accattivante e stimolante con risultati immediati; reali e concrete opportunità di crescita professionale e personale; un piano di retribuzione......

TECNICO IN FINANZA AGEVOLATA
Innova finance

E/o effettuerà la gestione economica e normativa dei progetti di ricerca e sviluppo nei diversi ambiti industriali; si occuperà eventualmente dell’asseverazione delle perizie e/o degli elaborati tecnici; si coordinerà con i responsabili al fine di presentare progetti in linea con le direttive e con......

Progettista di bandi Ingegneria: R&S e Industria 4.0
Innova Finance

Completano il profilo: capacità di lavorare con i sistemi informatici di base (word, excel, power point) attitudine a lavorare in team attitudine alla esposizione sia orale sia scritta buone capacità di ragionamento ed analisi ottime capacità di comunicazione (telefono, mail, on field) capacità di rispettare......

Customer service representative - majorel italy - rome
Majorel italy srl

Majorel is now teleperformance... together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability to master their future... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you......