Vedere l'offerta completa

FINANCE COORDINATOR

Descrizione dell'offerta di lavoro

Finance Coordinator Luogo di lavoro: TurinOur Client is looking for a Finance Coordinator with experience in Finance operative roles (Finance Specialist, Finance Coordinator) and very fluent in English. Previous experience as auditor is an asset. The Finance Coordinator, reporting to the Managing Director, contributes to the overall success of the organisation by effectively managing all financial tasks. The Finance Coordinator will have a fully operative role, will work closely to the Accounting Coordinator and will provide financial advice and support to the management. Main tasks and responsibilities: - Lead all aspects of Finance and Administration for Italy and Europe operations. - Provide financial insights into the development of strategic plans and policies for the organisation and influence the operating aspects of the country. - P&L Management, balance sheet. - Provide strong oversight of financial controls, measurements and systems. - Maintain the country's fiscal integrity and ensure compliance with all the company's processes and procedure. - Lead process improvements around forecast planning, with Sales and Service functions. - Close relationship with the management to exchange information about the activity / issues. - Yearly Budget / Monthly Forecast reporting - Business Partner for specific (public administration and private importers) client request (customer tenders/contracts; payments…). - Internal & external audits. - Risk management and insurance matters. - Treasury: liquidity management and monitoring. - Manage the debtors, accruals, and provisions. Requirements: - University degree in Business Management / Administration or Finance. - Previous experience in Finance operative roles (Finance Specialist, Finance Coordinator). - Fluency in English - Perfect knowledge of Microsoft Office - Previous experience as auditor is an asset. - Team spirit - Strategic thinker - Able to translate strategies in concrete local plans. - Strong intellect with an organised analytical approach - 'Hands on' mentality Location: Turin Titolo di studio minimo: Comune e/o quartiere: Turin
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Mercuri Urval Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 14/10/2024
Data di scadenza
  • 12/01/2025
Analisti Funzionali ambito finance su Milano
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e nazionalità, ai sensi dei d... i dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità presenti e future di selezione e di reclutamento, garantendo i diritti di cui agli art......

Analisti Funzionali ambito Finance Milano/Torino/Roma
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo analisti funzionali in ambito assicurativo sulle sedi di milano/torino/roma... il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e nazionalità, ai sensi dei d... i dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità......

Assistente risorse umane
Innova Finance

Il ruolo hr in innova finance è orientato alla fidelizzazione, all’accrescimento della satisfaction interna e all’employer branding dei dipendenti e dei futuri candidati... innova finance fornirà una formazione specifica per l’acquisizione della “brand awareness” e delle competenze necessarie focalizzate......

Analisti Funzionali Torino
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo analisti funzionali in area banking/ finance sulla sede di torino... costituira’ titolo preferenziale la conoscenza dei principali prodotti per l’area finance attualmente presenti sul mercato... il candidato ideale ha consolidato un’esperienza di almeno 2 anni presso realta’ di consulenza......

AGENTE COMMERCIALE
Innova finance

Cosa offriamo ai nostri consulenti: formazione e affiancamento; un percorso di crescita professionale al raggiungimento degli step stabiliti; un sistema di lavoro accattivante e stimolante con risultati immediati; reali e concrete opportunità di crescita professionale e personale; un piano di retribuzione......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

TECNICO IN FINANZA AGEVOLATA
Innova finance

Offriamo: contratto full-time a norma di legge valutato in base all’esperienza; corsi di aggiornamento professionale, affiancamenti operativi costanti e la reale possibilità di crescere professionalmente all'interno di una azienda in grande espansione, un contesto giovane, stimolante e dinamico, smart......

Progettista di bandi Ingegneria: R&S e Industria 4.0
Innova Finance

Da inserire nella sede di bologna il/la candidato/a ideale ha una formazione tecnico/scientifica e ha maturato esperienza, seppure breve, nell’ambito tecnico... completano il profilo: capacità di lavorare con i sistemi informatici di base (word, excel, power point) attitudine a lavorare in team attitudine......

Customer service representative - majorel italy - rome
Majorel italy srl

Are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... we believe that it’s the people who make both companies genuinely exceptional and the combined organization will offer significant career development opportunities all around the world......

Operatore Contact Center - Comparazione Tariffe
+digit

Digit opera a favore di aziende dei mercati telco, utility, finance e insurance erogando servizi di customer acquisition, direct sale, credit management e customer care... per le figure inserite prevediamo: contratto ccnl assocall compenso fisso elevati performance bonus orario di lavoro part-time su......