FACILITIES MANAGER – THE BANK
Descrizione dell'offerta di lavoro
The hotel is a festival-inspired food lovers paradise and showcase for music and nightlife, featuring 131 rooms with natural textures and artisan touches.
The hotel boasts a range of luxurious rooms each meticulously designed to provide the utmost comfort and style.
Job Description The management of engineering and facilities services and processes that support the core business of The Bank.
Generally focusing on using best business practice to improve efficiency by reducing operating costs whilst increasing productivity.
To maintain Hyde and building standards of quality and service and facilities in all departments and tenants over which he/she has responsibility and authority.
He/she is responsible for the overall smooth, efficient and economical running of the entire Facilities department.
A critical component of this role is possessing comprehensive knowledge and experience in statutory Health and Safety regulations.
This ensures that all operations comply with legal requirements, safeguarding the well-being of employees, tenants, and visitors.
The individual must actively implement and monitor Health and Safety practices, conduct regular risk assessments, and ensure that all facilities meet the necessary safety standards.
Additionally, this role involves assisting the Hotel Management and Building Manager in planning for investments, projects, and replacement budgets on a yearly basis.
An in-depth understanding of Health and Safety protocols is vital in these planning processes to ensure that all proposed projects and investment Qualifications A recognised qualification in Facilities Management 2 or more years of previous experience in supervising in hospitality/building Facilities Ability to demonstrate a flexible approach to getting work done, adjusting to changing circumstances and demands Ability to simultaneously pay attention to a number of demands Operates comfortably in an environment of moderate levels of short-notice demand Ability to anticipate future circumstances, conditions and requests and use these scenarios to plan for the future Embraces, supports and models organisational values and culture Ability to effectively communicate effectively with Management, Guests and Colleagues in English Strong leadership Additional Information What awaits you...
The opportunity to join an international and innovative and fast-growing group.
The ability to challenge the norm and work in an environment that is both creative and rewarding.
Be part of a team that is very passionate about creating great hospitality experiences and exploring new locations with every opportunity.
A competitive package and plenty of development opportunities.
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 26/11/2024
- 24/02/2025
• resolve customer disputes to ensure fair value for the customer and company... for our plant based near verona we are looking for: aftersales service manager industrial vehicles m/f essential duties • lead the service and spare part dept... we do not discriminate on the basis of race, religion, color......
Partecipare alla presentazione dei manager ad interim, ai clienti secondo specifiche necessità... supportare la costruzione e il mantenimento della community di manager e consulenti, assicurando un database internazionale aggiornato, nel rispetto delle esigenze progettuali......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... abilità nella gestione dei fornitori e nella creazione di nuove......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... conoscenza approfondita delle leggi e delle normative hr in italia......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... conoscenza approfondita delle leggi e delle normative hr in italia......
Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... abilità nella gestione dei fornitori e nella creazione......
Realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... export sales manager la risorsa, a diretto riporto della direzione generale, avrà il compito di gestire, sviluppare......
Luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... il candidato dovrà aver maturato almeno 5/6 anni di esperienza come project manager, avere una formazione prevalentemente di tipo meccanico, possedere una buona conoscenza della lingua inglese ed avere buone capacità nella gestione dei progetti......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... 13 gdpr 679/16)... monitorare il rispetto del programma lavori, segnalando eventuali......