Vedere l'offerta completa

DIRECTOR OF HOUSEKEEPING

Descrizione dell'offerta di lavoro

Per un prestigioso resort 5*L in Toscana parte di una catena alberghiera internazionale, stiamo cercando un/una DIRECTOR OF HOUSEKEEPING In qualità di Director of Housekeeping, sarà responsabile del monitoraggio degli standard e delle prestazioni del team houseekeping, al fine di organizzare e mantenere un elevato grado di eccellenza degli standard nelle suite, nelle ville e nelle aree pubbliche del resort.
Compiti e responsabilità.
Supervisionare il funzionamento quotidiano delle pulizie, assicurando una comunicazione efficace per le questioni operative.
Eseguire costantemente ispezioni per garantire gli standard generali di pulizia e manutenzione delle suite, delle ville, delle aree pubbliche e delle aree interne, nel rispetto delle linee guida del resort e degli standard di servizio del marchio.
Dimostrare acume finanziario e preparare previsioni, monitorare i rapporti giornalieri e controllare le spese in base al budget del reparto senza sacrificare la qualità dei servizi.
Cercare di raggiungere l'eccellenza del servizio incorporando la soddisfazione degli ospiti come componente delle riunioni di reparto, con particolare attenzione al miglioramento continuo.
Promuovere e mantenere relazioni forti, positive e di supporto con il Front Office attraverso una comunicazione e una collaborazione efficaci.
Valutare i livelli di personale in base alla domanda del business e fornire raccomandazioni per gli aggiustamenti quando necessario.
Monitorare e gestire le prestazioni del team fornendo supervisione e sviluppo professionale, consulenza e coaching.
Requisiti Precedente esperienza lavorativa in resort di lusso Comprovate capacità manageriali nella gestione delle persone, nella pianificazione strategica e nel processo decisionale Elevata organizzazione, orientamento ai risultati, eccezionali capacità relazionali e di servizio al cliente Capacità di comunicare efficacemente e di fornire indicazioni in modo chiaro, conciso e professionale, sia in forma verbale che scritta.
Ottima conoscenza delle lingue inglese e italiana, sia orale che scritta.
La conoscenza di altre lingue è considerata un plus.
Sede di lavoro.
provincia di Siena
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • antal.com
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Tipo di Contratto
  • Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 25/11/2024
Data di scadenza
  • 23/02/2025
Temporary collaboration co.co.co.
Ambasciata di cipro presso la santa sede

Good knowledge of spanish language- experience relevant to the duties of the above-mentioned positions... the embassy of the republic of cyprus to the holy see accepts applications for a temporarycollaboration in accordance with the conditions of the italian contract “co... excellent knowledge and experience......

German Trainer for Majorel Italy
Majorel Italy srl

•provide specific training of new products and prepare csrs... our diverse #oneteam designs and delivers flexible solutions in 70 different languages that make a difference to the customers of many of the world’s most respected brands... as a trainer, you will support the training and quality department......

Web developer
Pezzilli & company s.r.l.

Excellent knowledge of html and css... advanced knowledge of php, javascript, jquery, and rest json... maintaining, evolving, and monitoring the performance of existing websites... collaborating with ux/ui designers in the design of front-end solutions... all applications must be accompanied by consent......

French Beauty Advisor for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Responsibilities management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and......

English Beauty Advisor for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care......

Mechanical 3D CAD Designer- Technical Writer
Baumann sideloaders srl

Responsibilities: the chosen person will initially be trained on the knowledge of the mechanics, components and production process of the machines... manage other technical documentation ensuring the correctness and accuracy of information... · contributing to the development and implementation of our......

3D Designer Technical Writer Industrial Vehicles  (M/F)
Baumann sideloaders srl

A minimum of 1 year of experience as a 3d designer or technical writertechnical studies, mecanical o automotive specialization are preferredgood knowledge of italian and english, both written and spoken... contributing to the development and implementation of our overall documentation strategy......

Aftersales service manager industrial vehicles (m/f)
Baumann sideloaders srl

• technical understanding of equipment operation / repair of heavy machinery equipment • knowledge of customers and distributors... • maintain industry leading levels of customer satisfaction... baumann is a world-class manufacturer of sideloaders from three to 50 tonnes capacity with a reputation for......

Accounting Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

Reconciliation of bank accounts... preparation of accruals and prepayments... requisiti di lavoro qualifications: minimum of 5 years of experience in accounting administration... strong knowledge of accounting principles and practices... baumann is a world-class manufacturer of sideloaders with capacity......

Greek Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Our diverse #oneteam designs and delivers flexible solutions in 70 different languages that make a difference to the customers of many of the world’s most respected brands... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels......