CREDIT & FINANCE ADMINISTRATOR
Descrizione dell'offerta di lavoro
Ellerslie, Auckland based with option to work from home 2 days per week (once trained) Full Time, permanent role Supportive, friendly, and caring culture Stable, Global company with opportunity to move internally Employee Discounts About the role.
Aside from general administration you will be responsible for the accurate and timely processing of all NZ cash receipts (EFT and Credit Card) and outstanding accounts from rental agreements.
You will need to answer any queries, maintain databases, and process all driving infringements and breaches. You will be working in partnership with all stakeholders within the business; collection specialists, Finance/Treasury, claims, local authorities, parking companies, external debt collection service providers and our valued drivers to ensure prompt, professional communication, and the retention of important client relationships.
So, what are we looking for? Previous experience in accounts, admin or customer service role will be essential as will significant knowledge and experience working with of MS Office Suite. Strong accounting systems experience specifically with Oracle will be highly advantageous.
Besides the above you will need to have strong accuracy, speed, and work well under pressure in a fast-paced environment. Strong problem-solving skills, being able to work autonomously within a team and able to remain calm and professional even when faced with stringent deadlines.
Please note there may be a need for you to work weekends when they fall at month/year end.
What we offer Full training provided to help you achieve your goals and reach your potential Flexible working with the opportunity to work from home 2 days per week once fully trained Competitive salary As a global company we can offer opportunities for career progression internally Employee discounts on car rental across Avis Budget Group and our partners including discounts and offers from retailers and big brands Generous parental leave benefits (12 additional weeks company funded leave) + more! If you are looking for stable work in a supportive environment, then don't delay put your application forward today! About Avis Budget Group We don't just rent cars.
We're changing the way people move.
Across our world-famous brands - Avis, Budget, Zipcar, and Apex - we're leading the way for the global mobility industry. Our brands represent a mobility ecosystem of more than locations in approximately 180 countries.
With more than 70 years of experience in managing global fleets and with one of the largest fleets of connected cars in the world, we are committed to innovation and are moving the future of mobility forward. EllerslieAucklandNew Zealand
Dettagli dell'offerta
- Avis Budget Group
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 17/09/2024
- 16/12/2024
Database administrator sql server descrizione offerta adt srl ricerca un database administrator sql server da inserire nel team di remote service management... e' gradita la conoscenza di oracle, mysql o postgres... inviare il cv a : *****@*****ertcon rif : dbsql-adm-202110 smart working requisiti di......
Stiamo cercando un system administrator junior/middle, riportiamo di seguito i requisiti necessari: skill: ottima conoscenza unix e linux: installazione, configurazione, manutenzione e gestione (centos,debian ) configurazione reti lan/vlan/gestione firewall ambienti di virtualizzazione (vmware, proxmox......
Descrizione offerta adt srl (oracle sell & service partner) ricerca database administrator con esperienza su golden gate da inserire nel team di remote service management... le attività prevedono la partecipazione a progetti di migrazione tecnologica e/o attività di gestione operativa......
Cq italia finanziamenti – specialisti in soluzioni finanziarie – cofidis partner, agenzia in attività finanziaria, leader nel settore della cessione del quinto, per la propria sede principale, ricerca e seleziona 10 candidati da formare ed avviare alla carriera di credit manager digital assistant per......
Esperienza di almeno 2 anni sul campo, capacita' di lavorare in team e orientamento ai risultati e capacita' di analisi e definizione di modelli entita'/ relazioni... si raccomanda di inserire nel curriculum vitae l'autorizzazione al trattamento dei dati personali come da regolamento eu 2016/679......
Esperienza di almeno 2 anni sul campo, capacita' di lavorare in team e orientamento ai risultati e capacita' di analisi e definizione di modelli entita'/ relazioni... si raccomanda di inserire nel curriculum vitae l'autorizzazione al trattamento dei dati personali come da regolamento eu 2016/679......
Il ruolo hr in innova finance è orientato alla fidelizzazione, all’accrescimento della satisfaction interna e all’employer branding dei dipendenti e dei futuri candidati... innova finance fornirà una formazione specifica per l’acquisizione della “brand awareness” e delle competenze necessarie focalizzate......
Ricerchiamo analisti funzionali in area banking/ finance sulla sede di torino... costituira’ titolo preferenziale la conoscenza dei principali prodotti per l’area finance attualmente presenti sul mercato... il candidato ideale ha consolidato un’esperienza di almeno 2 anni presso realta’ di consulenza......
Cosa offriamo ai nostri consulenti: formazione e affiancamento; un percorso di crescita professionale al raggiungimento degli step stabiliti; un sistema di lavoro accattivante e stimolante con risultati immediati; reali e concrete opportunità di crescita professionale e personale; un piano di retribuzione......
E/o effettuerà la gestione economica e normativa dei progetti di ricerca e sviluppo nei diversi ambiti industriali; si occuperà eventualmente dell’asseverazione delle perizie e/o degli elaborati tecnici; si coordinerà con i responsabili al fine di presentare progetti in linea con le direttive e con......