COUNTRY SALES COORDINATOR
Descrizione dell'offerta di lavoro
Each Rixos property presents a unique experience inspired by local culture, global influences, and our Turkish heritage, all within a setting of unparalleled luxury.
Job Description ROLE.
Country Sales Coordinator Ready for a career move and be part of a dynamic team? We are looking for a new talent to play a vital role in our Country Sales team working alongside a fantastic team.
WHAT IS IN IT FOR YOU.
Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide Learning programs Opportunity to develop your talent and grow within your property and across the world! Ability to make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet21.
WHAT WE EXPECT OF YOU.
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES.
Answers the telephone and directs enquiries to proper person, and, if necessary, gives knowledgeable information of availability of room and function space of the hotel.
Co-ordinates and follows up with internal departments.
Composes letters on behalf of the Director of Sales.
Ensures all correspondence is filed in a methodical systematic basis.
Attends meetings, records and distributes the minutes and follows up on action items if requested by the Director of Sales.
Maintains a database of contacts, which may be required by the Sales and Marketing team.
Use a diary or to-do list for daily assignment/task.
Ensure that trace file is checked and action(ed) on a daily basis.
Handle telephones/calls as per the hotel standard and takes messages and priorities where necessary and inform the concern guest Ensures all outgoing correspondence is typed, proof read and distributed or sent to the highest possible standard.
Prepares letters, memos and other correspondences on behalf of the Director of Sales.
Sets up a filing system for all relevant and important correspondence or documents.
Sets up a commercial database according to specific sources, updates and maintains the systems accurately Update guest database regularly.
Implements a daily follow up system.
Any other duties assigned by the Dept.
Head.
Thoroughly familiarizes oneself with the Hotel’s emergency procedures and is in a state of preparedness for any emergency which may occur.
Maintains a monthly overview of vacation- and public holiday balance of all his/her staff and delivers a monthly consolidated summary to the Director of HR.
He/she is familiar with all related company documentation and especially with the relevant Operational Standards Manual for his/her field of responsibility.
Other duties as assigned.
Assist in Task Force Teams for new openings.
Carry out any other reasonable task (which may not be stated here) as requested.
Qualifications Minimum two year experience with the same position in a 4 or 5 star hotel and high school degree.
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 28/10/2024
- 26/01/2025
Per la sede di crotone, sales evolution ricerca figure di: addetto/a contact center inbound sales comparazione tariffe le figure selezionate e formate secondo un percorso d'aula e di training on the job: contattano potenziali clienti, consumatori consapevoli visitatori di comparatori online, oppure attratti......
Requisiti di lavoro requisiti: esperienza comprovata in ruoli di export sales management... realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... ue 679/2016 e ss......
Sede: milano paese: italia tipo di contratto: tempo indeterminato descrizione: azienda di progettazione e produzione di gruppi di continuità ricerca una figura di technical support pre - after sales la risorsa dovrà occuparsi dell’assistenza tecnica dei clienti, interagendo con l’hq e le funzioni marketing......
Addetto/a contact center inbound sales comparazione tariffe... requisiti di lavoro... buone capacità comunicative e relazionali... diploma di laurea... orientamento al team work... gestione posta elettronica e web browser... le figure selezionate e formate secondo un percorso d'aula e di training on......
Ruolo: erp sage x3 - sales account manager - area nord est ll candidato riporterà al sales director - area solutions scopo del ruolo analisi del mercato e delle possibili aree di sviluppo... organizzerai presentazioni efficaci ed eventuali dimostrazioni della nostra soluzione erp sage x3......
Stiamo selezionando un/a sales manager da inserire nel nostro team commerciale... la risorsa, sotto la direzione del sales director, sarà responsabile della gestione e dello sviluppo di relazioni commerciali con i nostri clienti, che includono idms, osats e altri importanti attori del settore dei semiconduttori......
Luogo di lavoro: area di competenza - incaricato delle zone puglia e campania con residenza preferibile su napoli requisiti minimi: esperienza nel settore tessile promozionale, serigrafico, di stampa, mondo inchiostri e materiali di consumo è fortemente preferita capacità di lavorare in modo autonomo......
Luogo di lavoro: area di competenza - triveneto ed emilia romagna preferibile residenza padova requisiti minimi: esperienza nel settore tessile promozionale, serigrafico, di stampa, mondo inchiostri e materiali di consumo è fortemente preferita capacità di lavorare in modo autonomo, con presenza saltuaria......
Descrizione della posizione: la nostra società cliente, un'azienda impegnata nella diffusione della cultura dell'innovazione tecnologica e della digitalizzazione, è alla ricerca di un sales account altamente motivato per ampliare la presenza nel settore dell'industria 4... eccellente capacità di presentazione......
Località: provincia di como descrizione del lavoro: la figura di sales manager, da inserire all’interno della business unit aziendale della linea macchine/linee complete produzione pasta fresca, avrà la responsabilità di guidare e sviluppare la strategia di vendita per l'azienda sia sul mercato nazionale......