ASSISTANT REVENUE MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
SO/ Auckland is located in the heart of Auckland's CBD.
With views of the Waitematā Harbour and the city, across 16 floors and 130 design-led rooms.
We are on the hunt for an Assistant Revenue Manager who thrives in a dynamic, environment and is ready to embark on an exciting journey of performance and growth.
We welcome you to join us in the front row at SO/ Auckland and become a part of Accor's lifestyle brand collective Ennismore! Job Description The Role.
Assist in the day-to-day pricing and inventory management for a portfolio of properties.
Focus on trend recognition, demand anticipation, and opportunity analysis to develop short, medium, and long-term strategies aimed at achieving targets.
Support the analysis of group enquiries and provide quotations aligned with brand and property strategies.
Contribute to maximising room revenues and RevPAR, supporting the achievement of RGI targets and benchmarking against the comp set.
Assist in preparing room revenue forecasts and annual budgets alongside property General Managers (GMs) and the Director of Revenue (DOR).
Participate in Revenue Meetings, aiding in identifying risks and opportunities and helping to implement strategies for optimising results.
Support the preparation and analysis of End of Month performance reports.
Collaborate with the Revenue Manage, General Manager, Director of Revenue, and Sales & Marketing teams to support revenue maximisation efforts for the hotels.
Qualifications The Person.
Previous experience in a revenue-focused role.
Multi-property experience is advantageous but not essential.
Demonstrated history of consistently meeting and meeting performance targets.
Proven ability to use various mediums to communicate effectively and build professional relationships.
Strong analytical capabilities.
Ability to influence and impact key stakeholders remotely.
Prior knowledge with Opera Cloud and IDeaS RMS advantageous but not essential This position is newly designed for someone ready to contribute to revenue strategies and provide essential support to the Revenue Management team in a collaborative and dynamic environment.
Additional Information SO/ BENEFITS Staff meals provided Uniform laundered International accommodation and retail discounts across varying Ennismore & Accor Hotels properties Family & Friends Hotel Discounts Opportunities for further development and worldwide career progression within Ennismore/Accor Ongoing recognition and rewards Our Commitment To Diversity & Inclusion We are an inclusive company, and our ambition is to attract, recruit and promote diverse talent.
we offer reasonable adjustments to support you.
if you require an adjustment to be made during the recruitment process, you're welcome to let us know.
Please note, you will require full working rights in New Zealand to be eligible for this position.
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 05/11/2024
- 03/02/2025
Per questa ragione siamo alla ricerca di una figura in grado di coprire sia il ruolo di personal assistant che di executive assistant... la persona scelta dovrà inizialmente, lavorando da remoto, dare un supporto sia al manager che alla sua famiglia nel trasferimento... ciò significa trovare validi aiutanti......
Partecipare alla presentazione dei manager ad interim, ai clienti secondo specifiche necessità... supportare la costruzione e il mantenimento della community di manager e consulenti, assicurando un database internazionale aggiornato, nel rispetto delle esigenze progettuali......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... il candidato ideale dovrà dimostrare una predisposizione per......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... gestire il ciclo di vita completo dei dipendenti, dalla selezione all'uscita, inclusi......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... gestire il ciclo di vita completo dei dipendenti, dalla selezione all'uscita, inclusi......
Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... il candidato ideale dovrà dimostrare una predisposizione......
Realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... export sales manager la risorsa, a diretto riporto della direzione generale, avrà il compito di gestire, sviluppare......
Selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni... luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... capacità di motivare il team e risolvere i problemi... 13 gdpr 679/16)......