STATION MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
Avis, Budget, Maggiore Rent, AmicoBlu and Morini.
Our business is extremely dynamic, and our culture is based on enthusiasm and collaboration.
The company operates through its Car Rental Stations located in the main Airports as well as in the City centers.
Our clients are people travelling both for business and holiday trip.
Our teams provide a service that exceeds customer’s expectation and promote our Brands.
Reporting to the District Manager, the Station Manager will be in charge of the rental Location.
This position requires the ability to manage large team of Sales and Customer Service Agents with direct responsibility for the commercial results and the rental car fleet management.
We are looking for people who are able to manage and support business working team, used to work on sales goals with daily and weekly perspective.
To be successful for this role, a previous managerial experience is required as Store Manager within international environments focused on sales and customer service, as well as an excellent knowledge of English and full willingness to work on shifts, Saturdays, Sundays and bank holidays.
Working with us as Station Manager can be the first step of a brilliant career within a global and modern structured reality, therefore, we are looking for a dynamic, motivated and ambitious LEADER.
Main activities.
•Recruiting, training, motivating and coaching employees to ensure sales, customer service and quality standards are always met •Managing and developing business relationships and proactively promoting our brands within the local community.
•Tracking performance levels within store •Overseeing commercial calls and fleet plans within the territory to optimise revenue per unit, utilisation and customer service •Communicating business, territory and location performance setting targets and expectations in line with the Company’s business plan •Leading improvement strategies within the store.
Requirements.
•Previous 2/4 years job experience in the role or as Store Manager •Fluency in English •Leadership and ability to take care of employees’ management and development.
•Stress Management •Proactivity and problem solving •Excel and manage reports •Availability to work on shifts from Monday to Sunday () What we offer - Permanent full time contract - Level A2, CCNL Autonoleggio, RAL -Company car, tickets restaurant and medical insurance Driven to be the best together! The fine print.
Avis Budget Group is an Equal Opportunity Employer.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin and will not be discriminated against on the basis of disability.
#POST Milano Milano Italy
Dettagli dell'offerta
- Avis Budget Group
- Imprecisato
- 27/12/2024
- 27/03/2025
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... responsabilità principali: gestione dei cantieri: supervisionare......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... responsabilità principali: gestione dei cantieri:......
La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... il candidato dovrà aver maturato almeno 5/6 anni di esperienza come project manager......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... disponibilità a trasferte, preferibilmente libero da impegni famigliari......
Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......
Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......
Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... gestire e coordinare il team di tecnici......
Ottima conoscenza dei principali sistemi informatici (pacchetto office)... settore: macchine di processo settore alimentare – nello specifico macchine/linee complete per la produzione di pasta fresca... disponibilità a viaggiare, inclusa partecipazione a fiere nazionali ed internazionali di settore......
Ricerchiamo un project manager sulla sede di milano... i candidati interessati devono inviare il proprio curriculum vitae aggiornato e dettagliato in formato word, indicando l'autorizzazione al trattamento dei dati personali come da regolamento eu 2016/679 il presente annuncio e' rivolto ad entrambi......