SALES OPERATIONS MANAGER, PARP, PARTNER OPERATIONS TEAM
Descrizione dell'offerta di lavoro
The successful candidate will build and maintain strong relationships with internal and external partners - including service providers, host partners, technology and product management, and the local business development team.
The individual must be both analytical and creative, seeking out ways to improve products, processes, and tools, and executing on those ideas.
Strong interpersonal skills are also important as the position will have frequent interaction with leadership at Amazon and partner companies.
Amazon opened its virtual doors in and strives to be the world's most customer-centric company, where customers can find and discover anything they might want to buy online.
Amazon Hub PARP is growing and we are working to create a world class delivery experience for customers through alternate delivery options - lockers and pickup points.
If you are passionate about delivery operations and look around corners for ways to serve customers, we want your help.
Key job responsibilities The Sales Operations Manager will.
- Manage the end-to-end installation and maintenance process for Pickup And Return Points.
- Execute service roll-out on-time.
- Drive continuous improvement projects in installation and maintenance processes, as well as cost reduction.
- Monitor performance of service providers such as installation and maintenance partners, and internet service providers, and escalate issues as needed.
- Identify through analysis and execute on opportunities to improve customer experience and performance, including raising the bar for Operations KPIs.
- Participate in strategic projects, including new product and feature launches, process improvements, and geographic expansion.
- Partner with global Partner Operations Program Managers to innovate on behalf of the business and develop best practices.
- Develop materials for service providers and host partners.
- Report on daily, weekly, monthly KPIs and projects to senior leadership.
- Promote and develop an environment which is receptive and adaptable to business change.
Amazon is an equal opportunities employer.
We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success.
We make recruiting decisions based on your experience and skills.
We value your passion to discover, invent, simplify and build.
Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon.
Please consult our Privacy Notice to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.
Categorization data:
Dettagli dell'offerta
- Amazon
- Imprecisato
- 24/10/2024
- 22/01/2025
Selezioniamo risorse già inserite nel mercato dei servizi all'imprese e/o giovanicon elevata propensione commerciale appassionati di nuove tecnologie, appassionati del proprio territorio,motivati a ricoprire un ruolo centrale e vitale a supporto dei processi di innovazioneper il segmento mpmi siciliane......
Selezioniamo risorse già inserite nel mercato dei servizi all'imprese e/o giovanicon elevata propensione commerciale appassionati di nuove tecnologie, appassionati del proprio territorio,motivati a ricoprire un ruolo centrale e vitale a supporto dei processi di innovazioneper il segmento mpmi siciliane......
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Il candidato che verrà selezionato, inserito nel team aziendale a supporto sia del magazzino che degli uffici, avrà come responsabilità principale quella di supportare e migliorare le operations... agire come punto di contatto unico (spoc) per le richieste delle operations e dei clienti......
Abilità di leadership e gestione del team... completano il profilo energia ed orientamento al risultato, flessibilità, capacità di adattamento e capacità di lavorare in team... gestione del team: supervisionare e motivare il team di vendita, stabilendo obiettivi chiari, fornendo formazione e supporto......
Abilità di leadership e gestione del team... completano il profilo energia ed orientamento al risultato, flessibilità, capacità di adattamento e capacità di lavorare in team... gestione del team: supervisionare e motivare il team di vendita, stabilendo obiettivi chiari, fornendo formazione e supporto......
Requisiti di lavoro requisiti: esperienza comprovata in ruoli di export sales management... realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... ue 679/2016 e ss......
Attitudine collaborativa e capacità di lavorare efficacemente in team... ruolo: erp sage x3 - sales account manager - area nord est ll candidato riporterà al sales director - area solutions scopo del ruolo analisi del mercato e delle possibili aree di sviluppo... insieme al team svilupperai e implementerai......
Stiamo selezionando un/a sales manager da inserire nel nostro team commerciale... la risorsa, sotto la direzione del sales director, sarà responsabile della gestione e dello sviluppo di relazioni commerciali con i nostri clienti, che includono idms, osats e altri importanti attori del settore dei semiconduttori......
Se siete interessati a ricevere ulteriori dettagli della richiesta, potete inviare un curriculum vitae aggiornato all'indirizzo mail, specificando la posizione per la quale vi candidate (network_re)l'offerta è rivolta a personale maschile e femminile ai sensi della legge 903/77......