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PROPERTY OPERATIONS MANAGER - LINK APARTMENTS QPN

Descrizione dell'offerta di lavoro

Job Description Uptown Properties has established a legacy of unsurpassed customer service and operational excellence in the management of the finest quality and most diverse housing options throughout Greater Cincinnati. We are currently looking for an experienced, professional and personable Property Manager to take the reins of our scattered portfolio in Florence, Kentucky! This is a full-time, salaried position, starting at $48,000/year, including the incredible benefits listed below: Property Manager Benefits: Paid training Paid Holidays Paid Time Off & Sick Days Employee Resource Program Profit Sharing 401(k) w/ company match Medical, vision, dental, & life insurance Room for advancement in a growing company Free parking Employee Appreciation Events Company sponsored sports teams, book club, and more Property Manager Responsibilities: Directs the overall operational, financial and personnel management of a residential apartment community Leading and managing a team of four, maintaining a positive, professional environment Manage rent collection, revenue growth and financial reporting to achieve financial targets Monitors and adjusts market rates Oversees leasing performance and occupancy Responsible for financial statements, budgeting and expense management Works with stakeholders, vendors, and other departments to ensure properties are maintained to the Uptown standard Providing innovative ways to focus on engagement and retention Working to quickly and cost-effectively resolve any issues Oversees maintenance work order management, ensuring rapid resolutions and satisfaction Provide excellent hospitality and customer service Property Manager Requirements: HS Diploma or equivalent Bachelor's degree Minimum two years experience as a residential Property Manager Experience with scattered portfolios Experience in managing a team of four or more Property Management software experience Rent Manager Proficient in MS Office Experience with managing work orders, monitoring completion and satisfaction Proven experience in managing budgets and controlling expenses Vendor coordination experience Ability to handle emergencies calmly and effectively Clear communication skills, written and verbal Knowledge of Fair Housing laws More about us: Uptown Rental Properties believes in promoting a culture where we are a pleasure to do business with through our core values: Entrepreneurial We seek new opportunities and respond with innovation Excellence We commit to providing best in class products and services Integrity We do what we say we will do in a principled manner Community We support our employees, partners and communities Initiative We empower our people to act and achieve desired results Apply today to join our growing Property Manager team! #J-18808-Ljbffr
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Dettagli dell'offerta

Azienda
  • ZipRecruiter
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 08/12/2024
Data di scadenza
  • 08/03/2025
JR business support operations
GSXecutive

Agire come punto di contatto unico (spoc) per le richieste delle operations e dei clienti... risoluzione dei problemi:- fornire supporto rapido per risolvere i problemi che impattano le operations e il servizio clienti... il candidato che verrà selezionato, inserito nel team aziendale a supporto sia......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... predisposizione alla salute e sicurezza sul lavoro (sal)......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... almeno 5 anni di esperienza nel campo delle risorse umane, con almeno 2 anni in un ruolo......

HR Manager
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Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... almeno 5 anni di esperienza nel campo delle risorse umane, con almeno 2 anni in un ruolo......

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PROJECT MANAGER
Selecta sas

La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... il candidato dovrà aver maturato almeno......

Site Manager Torino
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Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il site manager, rispondendo al direttore di cantiere, è responsabile dell'attuazione......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......

Impiegato/a Assicurativo Property and Casualty
Effetto domino srl

Requisiti di lavoro il profilo ideale ha già maturato una esperienza nella gestione dei settori property e rct/o/p, rischi industriali e rischi commerciali, ambiti in cui dovrà: gestire i clienti attivando rinnovi supportare l'area commerciale predisponendo preventivi fornire un servizio di back office......

Sistemista Network e Operations
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Avvisiamo i gentili candidati che la seguente ricerca ha carattere di urgenza... la risorsa verrà inserita in un contesto strutturato, all'avanguardia e su un progetto di lunga visibilità... gruppo sincrono, holding company ict di consulenza e formazione che opera sul mercato dal 1993, sta selezionando......