PROPERTY MANAGER LOGISTICS/INDUSTRIAL
Descrizione dell'offerta di lavoro
sector.
logistics/industrial, office, life science and residential properties.
offerta take responsibility for the delivery of property management services in italy, to include monthly reporting on general operations.
manage, track and log all lease diary events and ensure appropriate notices are served by solicitors as needed, and in coordination with other eqt exeter team members.
this will include the management and preparation of tenancy schedules.
promote and subsequently oversee the provision of occupier services within the properties develop excellent relationships and undertake regular dialogue with all stakeholders, in particular regularly meeting and communicating with all key occupiers solicit feedback from occupiers on property management performance through informal and formal channels.
identify any areas for improvement and act upon these monitor for any occupier matters that may influence valuation/investment considerations including assistance in monitoring occupiers' compliance understand the principal terms of occupier leases and the impact on the management of the property and the owner's obligations ensure that the on-site staff and tenants comply with all statutory requirements, including all health and safety matters, fire and environmental risk assessments etc.
ensure the production of service specifications, contracts and associated documentation properly represents the service requirement of the property, reflect the standards expected and are presented and executed in accordance with company guidelines ensure smooth transition of relevant individual properties on acquisition or sale as appropriate.
manage and promote activities related to esg, building energy performance, crrem, energy consumption and renewables work closely with the finance team preparation of financial reports including quarterly reports and annual budgets in respect of assets monitor raising of tenant invoices for rent and service charge working closely with the company finance team check and process supplier invoices related to services provided to the assets.
prepare, implement monitor and control of all service charge budgets and management accounts co-ordinate the input of internal resources, occupier consultation and landlord approval, ensuring strict adherence to the lease obligations, internal programmes and codes of practice review arrears reports for both property accounting and corporate accounting, ensuring that the accounting teams are supported in the recovery of debt and that action taken is first agreed with the client prepare responses to ad-hoc quantitative and qualitive investor queries in conjunction with the building management teams, ensure the procurement of all supplies and services at the property is undertaken.
competenze ed esperienza minimum of seven years experience real estate qualifications professional qualifications fluent in english completa l'offerta ottima opportunità di carriera.
Dettagli dell'offerta
- Page Personnel
- 06/11/2024
- 04/02/2025
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... conoscenza approfondita delle materie idrauliche, termoidrauliche......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......
Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... conoscenza approfondita delle materie idrauliche,......
Realtà italiana operante nel settore elettrico ed illuminotecnico con oltre 35 anni di esperienza, ricerca un export sales manager per ampliare la sua presenza sui mercati internazionali... export sales manager la risorsa, a diretto riporto della direzione generale, avrà il compito di gestire, sviluppare......
La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... esecuzione del servizio operativo di commessa: sovrintendere le maestranze per la......
Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......
Requisiti di lavoro il profilo ideale ha già maturato una esperienza nella gestione dei settori property e rct/o/p, rischi industriali e rischi commerciali, ambiti in cui dovrà: gestire i clienti attivando rinnovi supportare l'area commerciale predisponendo preventivi fornire un servizio di back office......