PERSONAL ASSISTANT TO THE GENERAL MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
Each Rixos property presents a unique experience inspired by local culture, global influences, and our Turkish heritage, all within a setting of unparalleled luxury.
Job Description Job Description ROLE.
Personal Assistant to the General Manager Ready for a career move and be part of a dynamic team? We are looking for a new talent to play a vital role in our Executive team working alongside a fantastic team.
WHAT IS IN IT FOR YOU.
Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide Learning programs Opportunity to develop your talent and grow within your property and across the world! Ability to make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet21.
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES.
Excellent knowledge of dealing with MS Office applications (Windows XP).
Establishment of proper business correspondence, memoranda, reports, and forms, including those of a confidential nature.
Maintaining a filing system for diverse data, memorandums, and correspondence.
Establishment of minutes of meetings and transcribe dictation from the General Manager Answering and channeling phone calls, arranging and reminding appointments for the General Manager Receives and screens office callers' and visitor's schedules and sets up appointments.
Receives, opens, and sorts all incoming mail; dispatches outgoing mail.
Sees proper handling, use, and maintenance of office equipment and supplies; sees to cleanliness and maintenance of own area and COO office.
Performs duties common to all Department Heads and other duties as may be assigned.
Administers the distribution, filing, and necessary information flow of the Duty Manager Reports.
Makes sure that all memos are channeled through the office in order to check the “copies to” and to inform the necessary departments if not already made.
Keeps trace for daily briefings, follow-up, and important information; to be prepared for the General Manager Makes regular proposals to the General Manager about new ideas, internal problems, etc.
In the absence of the General Manager establishes in the form of short notes daily reports about major happenings in the hotels for his/her information.
Regarding the proper information flow is familiar with the organization chart of the hotel and the relevant flow of information.
Qualifications Bachelor's Degree in any field or a Diploma in vocational hospitality 2-5 years experience in a 4 or 5-star Hotel
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 08/10/2024
- 06/01/2025
Per questa ragione siamo alla ricerca di una figura in grado di coprire sia il ruolo di personal assistant che di executive assistant... la persona scelta dovrà inizialmente, lavorando da remoto, dare un supporto sia al manager che alla sua famiglia nel trasferimento... potrebbe capitare qualche viaggio......
For our plant based near verona we are looking for: aftersales service manager industrial vehicles m/f essential duties • lead the service and spare part dept... • resolve customer disputes to ensure fair value for the customer and company... • languages: full proficiency in english and italia • location:......
Il project manager garantirà che i progetti vengano consegnati in tempo, nel rispetto del budget e con soddisfazione delle parti interessate... il project manager sarà inoltre responsabile della gestione del team di progetto, della facilitazione della comunicazione e della risoluzione dei conflitti......
Affiancamenti/training on the job per formazione sia tecnica che trasversale... profilo ricercato il sales energy manager avrà il compito di analizzare ed individuare le esigenze del segmento pmi proponendo soluzioni personalizzate ed innovative in tema di forniture, efficientamento energetico, risparmio......
Affiancamenti/training on the job per formazione sia tecnica che trasversale... profilo ricercato il sales energy manager avrà il compito di analizzare ed individuare le esigenze del segmento pmi proponendo soluzioni personalizzate ed innovative in tema di forniture, efficientamento energetico, risparmio......
Esperienza: da 3 a 5 anni come area manager in contesti affini... collaborare con un senior sales area manager durante l’on boarding e nella divisione del mercato... ubicazione: castiglione delle stiviere descrizione del ruolo: in stretta collaborazione con il direttore commerciale italia, il sales area......
Affiancamenti/training on the job per formazione sia tecnica che trasversale... profilo ricercato il sales energy manager avrà il compito di analizzare ed individuare le esigenze del segmento pmi proponendo soluzioni personalizzate ed innovative in tema di forniture, efficientamento energetico, risparmio......
Esperienza: da 3 a 5 anni come area manager in contesti affini... collaborare con un senior sales area manager durante l’on boarding e nella divisione del mercato... ubicazione: castiglione delle stiviere descrizione del ruolo: in stretta collaborazione con il direttore commerciale italia, il sales......
Dress, personal computer e device con utenza aziendale per consulenza esterna inclusa auto di servizio per spostamenti e appuntamenti... cq italia finanziamenti – specialisti in soluzioni finanziarie – cofidis partner, agenzia in attività finanziaria, leader nel settore della cessione del quinto, per......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... certificazioni o formazione specifica nel settore delle costruzioni......