OFFICE MANAGEMENT INTERN
Descrizione dell'offerta di lavoro
It optimizes the viewing experience with its Intelligent Media Deliver Platform (iMDP), the first platform designed to guarantee full governance over the streaming process, the highest Quality of Service and the best Return on Investment Intern Office Management Job Description We are seeking a highly organized and motivated Intern Office Manager to support our office operations and help ensure a smooth working environment.
You will provide administrative support to different departments within the company.
This is a great opportunity to gain hands-on experience in office management, administration, and organizational tasks in a dynamic and fast-paced environment.
Key Responsibilities Front Office Support.
Assist with greeting visitors, managing inbound calls, and handling correspondence (emails, packages, and letters).
Administrative Duties.
Support the organization of meetings, calls, and travel arrangements for internal and external stakeholders.
Office Management.
Help with maintaining office supplies, snacks, drinks, and other inventories, ensuring the office is well-stocked and tidy.
Supplier Relations.
Assist in managing supplier relationships for office supplies and services.
Document Management.
Organize and maintain company documents in both physical and digital formats.
General Support.
Provide administrative support across various departments, especially HR, Finance, and Legal, assisting with routine tasks and ad hoc projects.
Qualifications Education.
Currently pursuing or recently completed a degree in business administration, hospitality management, or related field.
Skills.
Strong organizational and multitasking skills.
Excellent verbal and written communication abilities.
Proficiency in Microsoft Office suite (Excel, PowerPoint, Word).
Ability to work both independently and in a team.
High attention to detail and the ability to handle confidential information.
Adaptability.
Willingness to take on new tasks and responsibilities as needed.
Customer-Service Oriented.
A friendly, approachable demeanor to provide excellent service to visitors and internal employees.
Proactive Approach.
Taking initiative to identify and solve office-related issues.
Time Management.
Ability to prioritize and complete tasks within deadlines.
What We Offer A young, dynamic and entrepreneurial environment that promotes self-development and growth.
A 6-month paid internship.
Ticket Restaurant Flexible working hours.
Breakfast, lunch and snacks in the office.
Access to E-Learning platform.
Dettagli dell'offerta
- Mainstreaming
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 15/11/2024
- 13/02/2025
Per un prestigioso ed affermato studio legale operante a livello nazionale e specializzato nella gestione del credito bancario, nel diritto societario ed amministrativo, stiamo selezionando candidati per attività amministrative di back office... per prendere visione dell’informativa completa e dei propri......
Requisiti di lavoro buona conoscenza del pacchetto office... dovranno rispondere alle chiamate dei clienti e svolgere le seguenti attività: inserimento anagrafica clienti su sap gestione del contatto con il cliente, prevalentemente per via telefonica gestione ordini telefonici verifica e inserimento......
Per azienda cliente del settore metalmeccanico facente parte di un importante gruppo internazionale leader nel suo settore, presente all'estero con plant produttivi e branches commerciali, stiamo ricercando un/a impiegato/a back office commerciale estero... requisiti di lavoro si richiede: diploma o......
L’attività formativa prevede: supporto a discenti lavoratori in ambito project management supporto a discenti lavoratori al fine di fargli apprendere la metodologia itil la capacità di progettare e sviluppare materiali multimediali e piattaforme e-learning verrà ritenuta un plus......
Sede di lavoro: asolo (tv)inviare la candidatura ad *****@***** requisiti di lavoro caratteristiche richieste:- diploma in discipline economiche- ottima conoscenza del pacchetto office e numeri (mac)- capacità di lettura, analisi ed interpretazione dei dati- ottima conoscenza della lingua italiana- buona......
Agenzia di rappresentanze del settore food&beverage; cerca per ampliamento organico un neolaureato/a, anche senza esperienza, da formare come impiegato/a commerciale back office per la gestione dei propri clienti e fornitori... caratteristiche richieste: laurea in discipline economiche ottima conoscenza......
Per la sede di cavaion veronese cerchiamo un/a: back office commerciale estero lingua francese (m/f) la risorsa selezionata, sarà inserita in ufficio commerciale estero e sarà gradualmente responsabilizzata nella gestione dei clienti per il mercato europeo... ruolo e responsabilità: - assistenza telefonica......
Per la sede di cavaion veronese cerchiamo un/a: stage back office commerciale estero (m/f) la persona selezionata, sarà inserita in ufficio post-vendita estero e sarà gradualmente responsabilizzata nella gestione dei clienti per il mercato estero... – gestione inserimento ordine fino ad emissione e assistenza......
Per la sede di cavaion veronese cerchiamo un/a: back office estero categorie protette l... – gestione inserimento ordine fino ad emissione e assistenza al cliente requisiti di lavoro - conoscenza fluente della lingua inglese, è gradita una seconda lingua - ottima conoscenza del pacchetto office ed......
Per importante istituto di credito in zona roma tiburtina (rm) si cerca un junior management control... la risorsa verrà inserita da inserire nell’area finance nel team di pianificazione e controllo di gestione all’interno della struttura controllo di gestione – management reporting e si occuperà delle......