Vedere l'offerta completa

MEDICAL AFFAIRS MANAGER ITALY

Descrizione dell'offerta di lavoro

Our client is an Italian Biopharmaceutical Company with over a century of history and expertise in the development and commercialization of innovative molecules. We are looking for the MEDICAL AFFAIRS MANAGER ITALY About the Company: With a strong history and a commitment to innovation, our client is focused on innovative drugs in Oncology. The Opportunity: To enable the Company growth, we are seeking a talented and experienced of Medical Affairs Manager to strengthen the Italian affiliate and play a pivotal role in developing the Company growth at Country level. Key Responsibilities: · Effectively develop and manage the medical affairs team, ensuring the high levels of scientific knowledge and information exchange. · Develop and lead local study programs and national projects to improve and advance the knowledge of the product portfolio together with marketing, access and commercial teams. Lead and gain approval for the Country Medical Affairs Plan. Run appropriate projects including Advisory Boards, clinical studies, congress symposia, preceptorships, etc. · Develop appropriate approved scientific training materials. Coordinate the training of new employees on relevant products/indications and the continuous scientific training for the commercial teams. Review and approve promotional and non-promotional materials and activities, ensuring all marketing/promotional materials are in line with local regulations and internal procedures. · Deliver high quality medical information to internal and external customers, developing, implementing and maintaining an effective and efficient Country Medical Information service. Ensure medical information management is in line with local regulations and internal SOPs. · Maintain an understanding of Company working practices and SOPs and relevant Country codes and ensuring these standards are met across the organisation. Act as Country Responsible Person for Scientific Service (RSS). Education and Experience Requirements: Education: Master's degree mandatory in Medicine, Pharmacy or Chemical & Pharmaceutical Technology 5+ years in medical affairs roles in Pharmaceutical Companies in specialist therapeutic areas Acknowledged with Farmindustria Code and Italian pharmaceutical referral law (ex. Dl. 219) English fluent both written and spoken Required Skills: Strong team working attitude: ability to work cross-functionally Excellent communication skills Strong problem-solving approach
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Euren Intersearch
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 17/12/2024
Data di scadenza
  • 17/03/2025
Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza e le competenze......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

Luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... conoscenza del codice dei lavori pubblici e delle normative tecniche......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

We are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager multi-channel e-commerce to join our team... requirements: proactiveness and ability to learn quickly... collaborate in defining strategy and priorities, personally execute tasks......

Aftersales service manager industrial vehicles (m/f)
Baumann sideloaders srl

For our plant based near verona we are looking for: aftersales service manager industrial vehicles m/f essential duties • lead the service and spare part dept... • technical understanding of equipment operation / repair of heavy machinery equipment • knowledge of customers and distributors......

Junior site manager
Belenergia Spa

Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... monitorare i processi operativi e identificare......