Vedere l'offerta completa

KERING EYEWEAR E-COMMERCE MARKETING MANAGER

Descrizione dell'offerta di lavoro

Description How you will contribute Define the Trade Marketing strategy for the total channel and for individual clients, coordinating with KAM, in order to maximise the performance and visibility of the brands in the perimeter; Manage the planning, implementation and follow-up of Trade Marketing activities for each client within the portfolio; Define and manage BTL / Trade Marketing investments (budget, follow up, ROI) under the supervision of the manager; Lead the creation of innovative projects, in line with the Brand, corporate guidelines and consumer profile of the different clients; Manage the visibility plans on assigned clients and monitor their implementation, coordinating with the client; Coordinate agreed online activations on the clients e-commerce site, interfacing with agencies/suppliers and internal functions; Managing the monitoring and analysis of competitors; Manage billing activities on assigned clients (PR, MIGO, supplier registration, etc.); Lead the global coordination of the channel training strategy applicable to all markets; Lead the global coordination of internal management related to collection feedback for the channel (e.g. strikes, mini-strikes, collection development inputs); Support the manager in the elaboration of reporting files (e.g. Trade Marketing Brief, monthly reports, BR, sell-out analysis); Supporting in the organisation of sales campaigns and trade fairs. Who you are 3-5 years of experience in the same role Experience preferably in eyewear, watch & jewellery, beauty & cosmetics, fashion or accessories Master’s degree in marketing or business administration Result-oriented, problem-solving skills Dynamic, proactive, flexible, curious, committed to teamwork Fluent in English and Italian Proficiency in Microsoft Excel and PowerPoint Why work with us? This is a fabulous opportunity to join the Kering Eyewear adventure and actively contribute to the development of the business by becoming part of a thriving Company in a global Luxury Group that offers endless possibilities to learn and grow. Talent development is a managerial principle at Kering and we are committed to fostering internal mobility. Our common vision promotes leadership skills and helps every employee to reach their full potential in a stimulating and fulfilling workplace environment. Kering is committed to building a diverse workforce. We believe diversity in all its forms – gender, age, nationality, culture, religious beliefs and sexual orientation – enriches the workplace. It opens up opportunities for people to express their talent, both individually and collectively and it helps foster our ability to adapt to a changing world. As an Equal Opportunity Employer, we welcome and consider applications from all qualified candidates, regardless of their background. Job Type : Regular Start Date : 2024-09-01 Schedule : Full time Organization : KERING EYEWEAR S.P.A. #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Buscojobs
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 20/12/2024
Data di scadenza
  • 20/03/2025
Marketing and Social Media Junior Manager
I VIAGGI DI SEVE

Gestione del tempo e organizzazione... conoscenza di tutti i pacchetti microsoft e preferibilmente di pacchetti graficicapacità di creare contenuti e modificare immaginiconoscenza dei principi base del marketing, marketing strategico... dovendo coinvolgere il pubblico con diversi formati, deve avere......

Digital Marketing Specialist
Programs & Projects Consulting S.r.L.

E 216/03... la retribuzione sarà commisurata alle esperienze e alle effettive capacità professionali... altre informazioni sul lavoroe' richiesta esperienza in ambito marketing e comunicazione (esperienza pregressa in un centro media o agenzia di comunicazione) durante la quale si siano applicate......

Sales manager como
Adami & associati selezione del personale

Eccellenti capacità di comunicazione e negoziazione... abilità di leadership e gestione del team... sviluppate capacità relazionali, di ascolto e mediazione... gestione del team: supervisionare e motivare il team di vendita, stabilendo obiettivi chiari, fornendo formazione e supporto continuo, e valutando......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Ottima capacità di comunicazione e problem-solving... conoscenza approfondita delle materie idrauliche, termoidrauliche e meccaniche... eccellenti capacità di leadership e gestione del tempo... predisposizione alla salute e sicurezza sul lavoro (sal)... gestione dei fornitori: collaborare con fornitori......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... responsabilità: sviluppare e implementare politiche e procedure hr efficaci per attirare, sviluppare e trattenere il talento... monitorare la conformità alle normative hr......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Ottima capacità di comunicazione e problem-solving... conoscenza approfondita delle materie idrauliche, termoidrauliche e meccaniche... eccellenti capacità di leadership e gestione del tempo... predisposizione alla salute e sicurezza sul lavoro (sal)... gestione dei fornitori: collaborare con fornitori......

Sales Manager Como
Adami & associati selezione del personale

Eccellenti capacità di comunicazione e negoziazione... abilità di leadership e gestione del team... sviluppate capacità relazionali, di ascolto e mediazione... gestione del team: supervisionare e motivare il team di vendita, stabilendo obiettivi chiari, fornendo formazione e supporto continuo, e valutando......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Pianificazione e supervisione del lavoro... gestire le maestranze in addestramento e garantire un affiancamento efficace e sicuro... capacità di analisi di budget e cronoprogrammi... coordinare e vigilare sul corretto svolgimento delle lavorazioni in cantiere, segnalando anomalie e pericoli ai superiori......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Capacità di pianificazione e supervisione... competenze nella redazione di budget e cronoprogrammi... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare e garantire l'esecuzione corretta e efficiente di un'appalto, coordinando le attività......