INFRASTRUCTURE MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
If you love challenging the status quo, join our community of pioneers around the globe.
The teams in our corporate functions enable the best in our dynamic businesses and in our people to maximize our company's potential.
With our leading brands, our cutting-edge technologies and our disruptive solutions, you will have countless opportunities to explore new paths and develop your skills.
Grow within our future-led businesses, our diverse and vibrant culture and find a place where you simply belong.
All to leave your mark for more sustainable growth.
Dare to make an impact? YOUR ROLE The Infrastructure Manager is responsible for the planning and delivery of Facilities & Fleet Management, Security Management, SHE (Safety, Health, Environment) and Sustainability in Italy.
He / she is also responsible for people leadership, for representing the department in the local Executive Committee as well as on European Leadership level and for reporting on related KPIs in line with legal and Henkel requirements including ESG reporting.
The Infrastructure Manager will be in charge of the following activities.
Leading a team of more than 10 employees responsible for all infrastructure services areas, i.
.
Facilities & Fleet Management, Security Management, SHE (Safety, Health, Environment) and Sustainability.
Identifying, initiating and leading local projects within allocated budgets.
Overseeing and controlling the implementation of standards, policies and guidelines.
Developing and maintaining strategic, sustainable and effective working relationships with internal and external stakeholders (such as authorities, regulators, suppliers, professional associations).
Implementing global and regional strategic projects in his/her country.
Developing and promoting excellence and expertise across all infrastructure services areas.
Coordinating the response to potential high impact events in his/her country (such as emergency mgt., crisis mgt., threat mgt., duty of care).
Participating and contributes in relevant external networks.
YOUR SKILLS An academic education with a Master's degree is required At least 6 years relevant proven experience in Real Estate, Facility Management, SHE, Security and/or Risk Management and projects handling in mentioned areas People leadership experience, judgement and analytical skills as well as proactive engagement, autonomy and resilience Very good communication skills as well as fluency in English and good knowledge of Italian Strong project management skills Strong knowledge of Microsoft Office At Henkel, we come from a broad range of backgrounds, perspectives, and life experiences.
We believe the uniqueness of all our employees is the power in us.
Become part of the team and bring your uniqueness to us! We welcome all applications across different genders, origins, cultures, religions, sexual orientations, disabilities, and generations.
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 16/12/2024
- 16/03/2025
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... predisposizione alla salute e sicurezza sul lavoro (sal)......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... almeno 5 anni di esperienza nel campo delle risorse umane, con almeno 2 anni in un ruolo......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... almeno 5 anni di esperienza nel campo delle risorse umane, con almeno 2 anni in un ruolo......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... predisposizione alla salute e sicurezza sul lavoro......
La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... il candidato dovrà aver maturato almeno......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il site manager, rispondendo al direttore di cantiere, è responsabile dell'attuazione......
Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......
Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......
Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... collaborare con il team di vendita......
Ottima conoscenza della lingua inglese: è richiesta una fluidità professionale nelle comunicazioni verbali e scritte... il candidato ideale avrà una comprovata esperienza nel campo relativo alle macchine di processo utilizzate nel settore alimentare e una solida competenza nella gestione delle vendite......