HEALTH SYSTEMS KEY ACCOUNT MANAGER (CAMPANIA)
Descrizione dell'offerta di lavoro
Your role.
Developing, maintaining and improving relations with a limited number of key accounts to keep or to set Philips as preferred supplier.
Initializing and coordinating all Philips efforts to the accounts in order to maximize the output of the sales group.
Creating, together with marketing, services and supply chain teams, the optimal offers to the accounts.
Creating an account plan for each account for 2 years in which budgeted targets are translated into specific strategy and actions per account as part of the operational plan of the sales group.
Creating and implements action programs for and with the accounts to improve the performance of Philips.
Driving the performance of the functions in the accounts to get it done.
Systematically analyzing and reporting sales results, expectations, market, competition and trends to make proposals for improvement.
You're the right fit if you have.
Master or Bachelor’s degree or equivalent experience.
Minimum of 5 years of proven experience in a sales or account management role within the Healthcare or Medical Devices industry, preferebly with capital equipment.
Ability to independently manage local accounts, coordinate necessary actions, and ensure timely achievement of results.
Solid expertise in relevant marketing and sales strategies.
Strong knowledge of logistics and process management.
Basic financial understanding.
Capable of conducting independent negotiations with customers, aligning with established guidelines and sales plans.
Experience delivering presentations at an account management level.
Frequent interaction with customers and/or cross-functional teams, including collaboration with other company divisions or units.
Fluency in English and Italian (local language required) How we work together We believe that we are better together than apart.
For our office-based teams, this means working in-person at least 3 days per week.
Onsite roles require full-time presence in the company’s facilities.
Field roles are most effectively done outside of the company’s main facilities, generally at the customers’ or suppliers’ locations.
This role is a field role.
About Philips We are a health technology company.
We built our entire company around the belief that every human matters, and we won't stop until everybody everywhere has access to the quality healthcare that we all deserve.
Do the work of your life to help the lives of others.
• Learn more about our business.
• Discover our rich and exciting history.
• Learn more about our purpose.
If you’re interested in this role and have many, but not all, of the experiences needed, we encourage you to apply.
You may still be the right candidate for this or other opportunities at Philips.
Learn more about our commitment to diversity and inclusion here.
#LI-EU
Dettagli dell'offerta
- Philips
- Imprecisato
- 05/11/2024
- 03/02/2025
Il nostro cliente, azienda a carattere internazionale, leader di mercato nel settore dei servizi di sanificazione & ristorazione in ambito ospedaliero e scolastico, ci ha incaricati della ricerca di: key account manager – roma e lazio da inserire nella propria azienda... ci rivolgiamo a candidature laureate......
Ruolo di key account per i clienti del parco... ruolo: erp sage x3 - sales account manager - area nord est ll candidato riporterà al sales director - area solutions scopo del ruolo analisi del mercato e delle possibili aree di sviluppo... comprenderai gli obiettivi e le esigenze dei potenziali clienti......
Il mandato, svolto quale attività professionale autonoma, prevede indennità fissa di funzione più remunerazione variabile commisurata sugli impieghi prodotti... requisiti di lavoro mansioni: gestire e sviluppare le relazioni con i clienti conseguire obiettivi aziendali svilluppare strategie commerciali......
Junior account say what? è alla ricerca di un account junior, con esperienza di uno/due anni nel settore media relation e digital pr... responsabilità e requisiti: - gestione delle dinamiche di media relation e digital pr in ambito consumer e corporate - padronanza del panorama editoriale on line e......
Luogo di lavoro: area di competenza - incaricato delle zone puglia e campania con residenza preferibile su napoli requisiti minimi: esperienza nel settore tessile promozionale, serigrafico, di stampa, mondo inchiostri e materiali di consumo è fortemente preferita capacità di lavorare in modo autonomo......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... gestione dei fornitori: collaborare con fornitori esterni, artigiani......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... familiarità con i sistemi di gestione hr e il software di elaborazione delle buste paga......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... familiarità con i sistemi di gestione hr e il software di elaborazione delle buste paga......
Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... gestione dei fornitori: collaborare con fornitori......