Vedere l'offerta completa

GENERAL MANAGER

Descrizione dell'offerta di lavoro

JOB DESCRIPTION The General Manager is responsible for the successful operation and administration of all hotel departments, including.
Front Office, Housekeeping, Sales & Marketing, and Engineering.
The General Manager is responsible for the overall guest experience and financial accuracy of the Hotel to include supervision, training, coaching, motivation, and policy implementation.
The General Manager must ensure an awareness of all departments throughout the Hotel; ensuring a consistent focus on providing an exceptional experience to every guest while maximizing department profitability at the same time.
JOB RESPONSIBILITIES Work collaboratively with managers and supervisors to meet or exceed the hotel’s financial budget and guest service goals Work closely with managers and supervisors to develop them both personally and professionally Establish consistent operating procedures and ensure they are followed Motivate the hotel staff to maintain a productive, positive and safe work environment.
Ensure that all employees consistently comply with all Fire Department Safety codes and OSHA guidelines Responsible for the appropriate scheduling of hotel staff to ensure guest needs while ensuring labor budgets are withheld Responsible for all property based Human Resources and accounting functions, including monthly forecasting and reporting, cash flow and annual budget writing Assist in the development of the annual marketing plan & budget by developing strategies to increase occupancy and revenue Participate in weekly revenue management and sales strategies calls Ensure the operations staff, supervisors and management are properly trained to standards and able to carry out the operations of each function of their department Conduct daily stand-up meetings with management/staff to ensure employees are informed Ensure that cleanliness and condition of each area meets designated hotel standards and the appropriate inspections are carried out on a consistent basis Ensure that an accurate inventory is completed for housekeeping and front office amenities and supplies, standard guest room items, linen, food and beverage items, etc.
Work with engineering to ensure that all equipment within the guest rooms and all operational departments within the hotel are functioning properly and are part of an effective preventative maintenance program Keep abreast of the competition, local events, and hospitality trends Maintain a flexible schedule that can work any shift and assist with staff coverage in the instance of call-offs Review status of assignments and any follow-up action with manager and/or on-coming shift supervisor JOB QUALIFICATIONS College degree and five years of related experience in hotel operations Strong verbal and written communication skills Significant attention to detail Complete understanding of profitability and budget goals Computer skills required – experience with Hotel information systems required Source.
Hospitality Online
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Imprecisato
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 16/12/2024
Data di scadenza
  • 16/03/2025
Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza e le competenze......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......

HR Manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

Luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... conoscenza del codice dei lavori pubblici e delle normative tecniche......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......

Junior site manager
Belenergia Spa

Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... monitorare i processi operativi e identificare......

Sales manager como
Adami & associati selezione del personale

Requisiti essenziali: comprovata esperienza nella gestione delle vendite preferibilmente maturata nel settore macchine/linee complete per la produzione di pasta fresca o in settori affini... abilità di leadership e gestione del team... esperienza pregressa nella gestione di clienti nel settore alimentare......