Vedere l'offerta completa

GENERAL MANAGER'S ASSISTANT

Vercelli - Piemonte

Descrizione dell'offerta di lavoro

We are Amazon; we pioneer.
Since opening in , we’ve been pushing the boundaries of possible further and further.
We are seeking a motivated and impeccably organized General Manager’s Assistant to join MXP3, to assist and work closely with the site’s General Manager.
bout Amazon’s Fulfillment Centers.
the Operations teams that work in these facilities are responsible for controlling our vast range of fast-moving inventory, from Inbound to Outbound departments.
They also work as smart as they can to ensure that our customers receive what they want, when they want it, while improving processes and workflows wherever possible.
n this critical role, you will enjoy a varied and great range of interactions daily.
This exciting role will allow you to be creative in bringing your ideas and fun initiatives to life, working with our Operations teams and driving communication within theFulfillment Center.
Whatever you find yourself focusing on, it will be aimed at delivering the highest quality service to our internal and external customers.
ey job responsibilities• Plan, coordinate and organize onsite employee engagement events for associates, including competitions, celebrations and handouts, and managing associated budgets and deadlines throughout the year.• Plan events according to the site’s needs, prepare posters and campaigns to promote events and work with stakeholders to deliver and implement site projects.• Manage communication channels across the Fulfillment Center, including newsletters, corporate communications and site-specific message boards and feedback channels.• Act as the site Charity Champion in the community, coordinating the site charity budget, working with central teams to embed network initiatives alongside local charity donations and campaigns.• Manage the network recognition programs onsite for associates and drive participation amongst your leadership team and associate population.• Be responsible for the overall direction and coordination of the leadership team’s travel and administration, including diary management and recording actions of meetings and driving these to resolution on behalf of the General Manager.• Working closely with all support staff to build, coordinate and secure robust support and resourcesfor projects and initiatives.• Welcome and coordinate visitors, on behalf of the General Manager and leadership team of the Fulfillment Center.• Diary management experience at Director and/or Senior Manager level, including arranging travel and conference calls.• Make a positive contribution to the company’s culture that fosters diversity, equity and inclusion in the workplace.
ypical work schedule is Monday through Friday; job duties may require additional hours and availability outside normal working hours.
May require flexibility to adjust work schedule from time to time and to travel between sites.
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Imprecisato
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 28/10/2024
Data di scadenza
  • 26/01/2025
Personal Assistant/Executive Assistant
Effetto domino srl

Per questa ragione siamo alla ricerca di una figura in grado di coprire sia il ruolo di personal assistant che di executive assistant... ciò significa trovare validi aiutanti (dalla tata per i bambini alla cameriera, agli avvocati, ai procuratori, ecc... potrebbe capitare qualche viaggio a londra e,......

Addetti vendita e manager
Sunrise s.r.l.s. milano

Requisiti di lavoro ottima conoscenza della lingua italiana... addetti vendita (valutiamo anche figure senza esperienza in ambito)- manager (richiesta esperienza pregressa analoga) invia la candidatura per poter essere contattato dall'ufficio risorse umane ed avere la possibilità di organizzare un primo......

Project Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

La retribuzione sarà commisurata alle esperienze e alle effettive capacità professionali... societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Gestione dei fornitori: collaborare con fornitori esterni, artigiani e nuovi fornitori, identificando e presentando all'azienda potenziali collaborazioni per l'esecuzione di lavori... ottima capacità di comunicazione e problem-solving... responsabilità principali: gestione dei cantieri: supervisionare......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Familiarità con i sistemi di gestione hr e il software di elaborazione delle buste paga... località: erba settore: risorse umane azienda cliente: azienda in forte crescita, operante nellambito dellindustria della produzione di safety glass... promuovere una cultura aziendale inclusiva e orientata ai......

Project Manager Milano
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Completano il profilo buone capacità di lavorare in team, capacità di multitasking e gestione delle priorità, attenzione ai dettagli e metodicità... la retribuzione sara’ commisurata alle esperienze e alle effettive capacita' professionali... indispensabile capacità di analisi e problem solving, flessibilità......

Architect/ Project Manager Torino
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Conoscenza base dei seguenti linguaggi di programmazione e scripting: sql, java e j2ee... completano il profilo buone capacità di lavorare in team, capacità di multitasking e gestione delle priorità, attenzione ai dettagli e metodicità... indispensabile capacità di analisi e problem solving, flessibilità......

Microsoft System Center Configuration Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

• esperienza pluriennale nella gestione di client microsoft windows in ambiente enterprise con sccm;• conoscenza dei tool di amministrazione microsoft system center configuration manager (sccm) e microsoft intune, in particolare, la gestione dell'infrastruttura sccm;• esperienza nella creazione e distribuzione......

Service Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Inglese fluente e backgroud tecnico• definizione delle timeline dei rilasci• attività di coordinamento• know how jira per la gestione dei tickets• know how base comandi linux (apertura log, ricerca di errori/eccezioni)• nice to have: java come background tecnico• inglese parlato e scritto >= c1 middle......

HR Manager
Adami & associati selezione del personale

Familiarità con i sistemi di gestione hr e il software di elaborazione delle buste paga... località: erba settore: risorse umane azienda cliente: azienda in forte crescita, operante nellambito dellindustria della produzione di safety glass... promuovere una cultura aziendale inclusiva e orientata ai......