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FACILITIES MANAGER - LINK APARTMENTS QPN

Descrizione dell'offerta di lavoro

Job Description Uptown Properties has established a legacy of unsurpassed customer service and operational excellence in the management of the finest quality and most diverse housing options throughout Greater Cincinnati. We are currently looking for an experienced, professional and personable Property Manager to take the reins of our scattered portfolio in Florence, Kentucky! This is a full-time, salaried position, starting at $48,000/year, including the incredible benefits listed below: Property Manager Benefits: Paid training Paid Holidays Paid Time Off & Sick Days Employee Resource Program Profit Sharing 401(k) w/ company match Medical, vision, dental, & life insurance Room for advancement in a growing company Free parking Employee Appreciation Events Company sponsored sports teams, book club, and more Property Manager Responsibilities: Directs the overall operational, financial and personnel management of a residential apartment community Leading and managing a team of four, maintaining a positive, professional environment Manage rent collection, revenue growth and financial reporting to achieve financial targets Monitors and adjusts market rates Oversees leasing performance and occupancy Responsible for financial statements, budgeting and expense management Works with stakeholders, vendors, and other departments to ensure properties are maintained to the Uptown standard Providing innovative ways to focus on engagement and retention Working to quickly and cost-effectively resolve any issues Oversees maintenance work order management, ensuring rapid resolutions and satisfaction Provide excellent hospitality and customer service Property Manager Requirements: HS Diploma or equivalent Bachelors degree Minimum two years experience as a residential Property Manager Experience with scattered portfolios Experience in managing a team of four or more Property Management software experience Rent Manager Proficient in MS Office Experience with managing work orders, monitoring completion and satisfaction Proven experience in managing budgets and controlling expenses Vendor coordination experience Ability to handle emergencies calmly and effectively Clear communication skills, written and verbal Knowledge of Fair Housing laws More about us: Uptown Rental Properties believes in promoting a culture where we are a pleasure to do business with through our core values: Entrepreneurial: We seek new opportunities and respond with innovation Excellence: We commit to providing best in class products and services Integrity: We do what we say we will do in a principled manner Community: We support our employees, partners and communities Initiative: We empower our people to act and achieve desired results Apply today to join our growing Property Manager team! #J-18808-Ljbffr
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Dettagli dell'offerta

Azienda
  • ZipRecruiter
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 08/12/2024
Data di scadenza
  • 08/03/2025
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Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza e le competenze......

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Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza......

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Luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... conoscenza del codice dei lavori pubblici e delle normative tecniche......

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Junior site manager
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Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... monitorare i processi operativi e identificare......

Sales manager como
Adami & associati selezione del personale

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Project Manager Milano
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo un project manager sulla sede di milano... 215/03 e 216/03... indispensabile capacità di analisi e problem solving, flessibilità e adattabilità all'ambiente lavorativo, buone doti di comunicazione... i candidati interessati devono inviare il proprio curriculum vitae aggiornato e dettagliato......