EMEA REGIONAL PACKAGING OPERATIONS LEAD
Descrizione dell'offerta di lavoro
Driving the organizational shift towards empowering and strengthening regional capabilities, promoting a Dynamic Shared Ownership (DSO) culture whilst achieving sustainability strategic targets.
YOUR TASKS & RESPONSABILITIES Drive regional packaging innovation strategies and outcomes to deliver consumer-centric value, aligned with global objectives and commercial needs.
Managing the home of pack engineering and graphics management within the region following established organizational and GxP regulations.
Overseeall graphic management regional activities (bothinnovation andbusiness continuity) to ensurehigh quality, on time,within complianceexecution.
Enable talent flow between pack ops hub and CoE Packaging to ensure efficient and effective operations within the region.
Provide technical expertise & management in leading business maintenance and protection activities, including pack portfolio management, to ensure secured supply, economic scalability, and competitive COGS.
Foster a digital mindset within the team, driving operations through digital implementations liaising with the data, systems & compliance Team (Digital Artwork Management Systems,Product Data Visibility, Analytics etc.) Champion company's sustainability initiatives within packaging operations, setting and achieving ambitious targets.
Facilitate the organizational transition towards a more empowered regional structure, promoting a DSO culture and streamlining operations.
Act as a key liaison between global and regional functions, ensuring alignment and fostering collaboration.
Provide visionary leadership and coaching to a team of professionals, adhering to the VACC leadership model.
Maintain high-level interactions with regional stakeholders across functions, delivering packaging outcome in product and customer teams.
WHO YOU ARE Bachelors Degree (or equivalent) in Packaging Technology, Print Technologies, or related fields with min.
10y experience, Master's Degree (or equivalent) with min.
5y experience Experience 5+ years of leadership experience in packaging operations, preferably within OTC/Pharmaceutical products, FMCG, or related industries.
Deep understanding of Packaging and Graphics, Processes, Materials, Industrialization, and sustainability practices.
Demonstrated ability to drive innovation and manage complex projects in a dynamic environment.
Strong strategic, analytical, and problem-solving skills, with a proven track record of delivering results.
Excellent interpersonal and communication skills, proficient in English.
Every other language as an asset Ability to lead and inspire a team, embodying the VACC leadership principles.
Dettagli dell'offerta
- Morgan Philips Executive Search
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 9000000€ - 9000000€
- 05/12/2024
- 05/03/2025
Agire come punto di contatto unico (spoc) per le richieste delle operations e dei clienti... risoluzione dei problemi:- fornire supporto rapido per risolvere i problemi che impattano le operations e il servizio clienti... il candidato che verrà selezionato, inserito nel team aziendale a supporto sia......
Avvisiamo i gentili candidati che la seguente ricerca ha carattere di urgenza... la risorsa verrà inserita in un contesto strutturato, all'avanguardia e su un progetto di lunga visibilità... gruppo sincrono, holding company ict di consulenza e formazione che opera sul mercato dal 1993, sta selezionando......
Tech lead con competenze molto solide di integrazione frontend/backend (java), provenienti da un background di sviluppo... e' il principale punto di contatto tecnico per il cliente, team di supporto, sviluppo interno, qa o fornitori di terze parti all'interno di un progetto di integrazione......
Risorsa skillata in ambito business intelligence:risorsa skillata in ambito business intelligence: main skill needed: pentaho data integration business performance management db2, oracle and postgres sql, pl/sql conoscenza di architetture e tecnologie big data quali hadoop, sparks, nifi, linguaggi......
Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......
Verranno condivisi lead di clienti business e residenziale, interessati all'acquisto di impianti fotovoltaici... contratto di lavoro: collaborazione durata contratto: 12 mesi benefit: lead crm supporto allo sviluppo professionale orario: dal lunedì al venerdì tipi di retribuzione supplementare:......
Per espandere ulteriormente il mercato e mostrarsi nel modo consono ai suoi clienti necessita di un marketing specialist in grado di generare lead da parte di potenziali clienti e incrementare l’immagine aziendale... parliamo quindi di: generare lead di clienti e potenziali clienti, aggiornare il sito......
Più nel dettaglio, il candidato dovrà, contattare i lead interessati a ricevere informazioni tecniche, capirne l’esigenza e mostrare come i prodotti aziendali possono soddisfare il bisogno, preparare un’offerta rispondente alle esigenze del cliente da inviare al commerciale che si occuperà poi della......
Job responsibilities: rispondere alle richieste dei clienti in modo professionale, preciso e puntuale gestione call, e-mail e chat relativi a informazioni e reclami creazione lead e supporto commerciale e tecnico requisiti di lavoro job requirements: buone competenze di comunicazione verbale e scritta......
L’azienda è in costante espansione e, per rafforzare il team, necessita di un ulteriore back office commerciale... professionalità, disponibilità e un rapporto di fiducia sono considerati valori fondamentali così come il miglioramento del servizio grazie all’innovazione tecnologica e a un investimento......