Vedere l'offerta completa

DEVELOPMENT MANAGER - ACQUISITION & PERMITTING

Descrizione dell'offerta di lavoro

Development Manager - Acquisition & Permitting Company: Nadara We’re Nadara. We work harmoniously with the power of nature and the communities around us to power lifetimes to come. We call our approach ‘living energy’. We don’t just produce renewable energy, we live it – recognising our relationship with the people touched by our business and supporting social, educational, cultural, and environmental initiatives that contribute to the development of the communities we work alongside. Job Description Summary: For our company Renantis Solutions, we are looking for a Development Manager (Acquisition & Permitting) to enter our Development Department and directly report to the Head of Greenfield and Brownfield Development. In this role, you will support real estate development activities to secure the necessary land rights for projects, while also planning and coordinating technical and design activities from initial conception to final delivery, including all administrative and permitting aspects. You will be responsible for achieving optimal results compliant with quality and sustainability standards, consistent with objectives, performance, costs, and timeframes. Job Description: Key Responsibilities: Managing initial feasibility studies (TDD/opportunity/constraints) and proposal screening, compliance with budget, and authorization process timeframe. Managing the authorization process to obtain necessary building and planning permits, including planning agreements and environmental procedures. Monitoring the development and permitting status of projects and managing related documentation. Providing back office support for development and permitting activities. Collaborating closely with other teams and external advisors to support execution and facilitate integration efforts. Key Requirements: 3 to 7 years of experience in the real estate sector or renewable energy development. Strong expertise at the permitting stages and coordination of collateral expertise/consultants. Skills to support development such as feasibility studies and due diligence. Good interpersonal skills, ability to work towards objectives, both in teamwork and independently. Good written and verbal communication skills with strong documentation and report writing abilities. Studies: Degree in engineering, architecture, urban and land planning or similar degree courses. Pay and Benefits: We offer a benefits package that includes flexible working policy, development and training opportunities, and initiatives dedicated to wellbeing and mental health. Equality and Equity: Our company is an Equal Opportunities Employer with a strong commitment to Diversity, Equity, and Inclusivity (DEI). What do we expect from you? We expect passion, commitment, and a desire to learn in each activity you’re tasked with. Location: Milano - Martesana Time Type: Full time Worker Subtype: Regular #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Renantis Solutions Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 26/12/2024
Data di scadenza
  • 26/03/2025
Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... responsabilità principali: gestione dei cantieri: supervisionare......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... responsabilità principali: gestione dei cantieri:......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... il candidato dovrà aver maturato almeno 5/6 anni di esperienza come project manager......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... disponibilità a trasferte, preferibilmente libero da impegni famigliari......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

Responsibilities: multi-channel development and management: develop and manage a multi-channel sales system across various european marketplaces, including ebay germany, ebay italy, allegro... we are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a......

Junior site manager
Belenergia Spa

Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... gestire e coordinare il team di tecnici......

Sales manager como
Adami & associati selezione del personale

Ottima conoscenza dei principali sistemi informatici (pacchetto office)... settore: macchine di processo settore alimentare – nello specifico macchine/linee complete per la produzione di pasta fresca... disponibilità a viaggiare, inclusa partecipazione a fiere nazionali ed internazionali di settore......